Hallo beste lezers,
Ik dacht bij mezelf, waar kan ik het beste mijn helaas total loss verklaarde Audi A2 nog aanbieden.
Bij de liefhebbers op dit forum natuurlijk.
Voor degene die interesse heeft staat de Audi te koop.
Doe me een goed bod, dan kan ik ook weer op zoek naar een vervanger ;-)

Te Koop: Total Loss Audi A2 BJ2003 Zwart
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
@TheBaCo, jammer van de schade aan je auto. Ik had het netjes gevonden je eerst eens voor te stellen, dan alleen het forum te gebruiken om je schade A2 aan te man te brengen. Ik denk dat aspirant kopers ook geinteresseerd zijn in de technische gegevens van de A2: benzine/diesel km stand. uitvoering.
Ik zie dat de bijrijders airbag eruit gesprongen is, wat betekend, hele dashboard vervangen, zal ook wel de kostenpost zijn dat hij totall loss is verklaard. Succes met je volgende aankoop.
Ik zie dat de bijrijders airbag eruit gesprongen is, wat betekend, hele dashboard vervangen, zal ook wel de kostenpost zijn dat hij totall loss is verklaard. Succes met je volgende aankoop.