Nieuw hier en geïnteresseerd
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Goedemiddag iedereen,
We zijn erg gecharmeerd van de A2, mijn broer heeft er al een dus we hebben al wat kunnen rijden. We rijden nu in een Xantia berline en hebben een auto onder de 1000 kilo nodig die wel ruim is qua kinderwagen e.d. Dus daar voldoet de A2 wel aan. Nu gaat mijn voorkeur uit naar een diesel maar is zoeken voor een bedrag van 5000 een relistisch bedrag, wil bij voorkeur geen torenhoge standen.
We zijn erg gecharmeerd van de A2, mijn broer heeft er al een dus we hebben al wat kunnen rijden. We rijden nu in een Xantia berline en hebben een auto onder de 1000 kilo nodig die wel ruim is qua kinderwagen e.d. Dus daar voldoet de A2 wel aan. Nu gaat mijn voorkeur uit naar een diesel maar is zoeken voor een bedrag van 5000 een relistisch bedrag, wil bij voorkeur geen torenhoge standen.
Houd altijd wat ruimte voor onverwachte kosten. Dus als je 5000,- hebt dan is de aankoopprijs vind ik ongeveer 4000,-
Pas op dat je een eerlijke koopt. Zeker als hij geimporteerd is.
Een eerlijke tdi heeft normaliter minimaal 200.000 km op de klok.
Persoonlijk koop ik het liefst een nette eerlijke met wat km op de klok tegen een goede prijs .
Als ik even zoek vind ik bv http://link.marktplaats.nl/m974205665 ( letop is een voorbeeld. Geen idee of ie ok is ! ) vaak kan er nog wat van de prijs af.
let wel even op wanneer distri is gedaan. Want als die snel moet ben je weer ongeveer 500,- kwijt.
Pas op dat je een eerlijke koopt. Zeker als hij geimporteerd is.
Een eerlijke tdi heeft normaliter minimaal 200.000 km op de klok.
Persoonlijk koop ik het liefst een nette eerlijke met wat km op de klok tegen een goede prijs .
Als ik even zoek vind ik bv http://link.marktplaats.nl/m974205665 ( letop is een voorbeeld. Geen idee of ie ok is ! ) vaak kan er nog wat van de prijs af.
let wel even op wanneer distri is gedaan. Want als die snel moet ben je weer ongeveer 500,- kwijt.
Verwacht niet te veel diesels met een (extreem) lage km stand. Daarvoor heeft de eerste eigenaar nooit een diesel aangeschaft.
Vind je een A2 met jong kenteken (import dus) laat het chassisnummer controleren door een forumlid, die dat voor je wil doen.
Vind je een A2 met jong kenteken (import dus) laat het chassisnummer controleren door een forumlid, die dat voor je wil doen.
- Audi_gekkie
Hallo Visser, welkom hier.
Je geeft aan een diesel te willen kopen voor maximaal 5000 euro.
Dit is heel goed mogelijk, maar de opgeven specs zijn erg summier.
Wil je een 1.2 TDI of een 1.4 TDI? Wil je een 4-zitter of een 5-zitter?
Wil je vanaf een bepaald bouwjaar en welke opties wil je er op hebben?
Bouwjaar heeft o.a. te maken met grotere brandstoftank en distributieriem vervangen bij 90k of 120k.
Lees dit ook eens door:
http://www.audia2museum.de/20.html
Ik zou zeggen lees je eerst goed in op dit forum en kom daarna met vragen.
Succes.
Je geeft aan een diesel te willen kopen voor maximaal 5000 euro.
Dit is heel goed mogelijk, maar de opgeven specs zijn erg summier.
Wil je een 1.2 TDI of een 1.4 TDI? Wil je een 4-zitter of een 5-zitter?
Wil je vanaf een bepaald bouwjaar en welke opties wil je er op hebben?
Bouwjaar heeft o.a. te maken met grotere brandstoftank en distributieriem vervangen bij 90k of 120k.
Lees dit ook eens door:
http://www.audia2museum.de/20.html
Ik zou zeggen lees je eerst goed in op dit forum en kom daarna met vragen.
Succes.
Goedemorgen,
Reactie heeft even geduurd maar ja, gebrekkig internet in Frankrijk. We willen over twee weken gaan kijken bij een A2 1.4tdi met 190000 op de teller en 5000 terug nieuwe distributie rollen en waterpomp vervangen. Met OSS vervangen in 2011 alcantara bekleding, spiegels en ramen elektrisch cruise control en pdc zomerbanden op lichtmetaal (audi) en winterbanden erbij op stalen velgen met wieldoppen. Wat zou zoiets waard kunnen/ moeten zijn. Schijnt in erg nette staat te zijn. Duitse auto in maar tuv gekeurd zonder mankementen. En het is een 5 zitter. Kun je bij een nederlandse dealer info krijgen aan de hand van het chassisnummer?
Paar vraagjes, wie helpt?
Reactie heeft even geduurd maar ja, gebrekkig internet in Frankrijk. We willen over twee weken gaan kijken bij een A2 1.4tdi met 190000 op de teller en 5000 terug nieuwe distributie rollen en waterpomp vervangen. Met OSS vervangen in 2011 alcantara bekleding, spiegels en ramen elektrisch cruise control en pdc zomerbanden op lichtmetaal (audi) en winterbanden erbij op stalen velgen met wieldoppen. Wat zou zoiets waard kunnen/ moeten zijn. Schijnt in erg nette staat te zijn. Duitse auto in maar tuv gekeurd zonder mankementen. En het is een 5 zitter. Kun je bij een nederlandse dealer info krijgen aan de hand van het chassisnummer?
Paar vraagjes, wie helpt?
- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
ja als een Audi dealer die service wilt verlenen wel,en ze kunnen er vast een klant eventueel aan overhouden...
@Koop9 zou ook dit kunnen regelen.
succes
Rolf
@Koop9 zou ook dit kunnen regelen.
succes
Rolf
"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02,
522.300.km, juli '13 161.600.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
A2 1.4 BBY '02,

A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
- Audi_gekkie
@Visser De waarde is, wat een gek er voor geeft. Misschien flauw antwoord, maar waar.
Of het bij een particulier of garage is maakt niet uit, aan garantie heb je niks. Je rijdt niet even terug bij een mankement.
Gewoon onderhandelen en akkoord gaan als de prijs je aanstaat.
Of het bij een particulier of garage is maakt niet uit, aan garantie heb je niks. Je rijdt niet even terug bij een mankement.
Gewoon onderhandelen en akkoord gaan als de prijs je aanstaat.