Thuiskomertje

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Gesloten
MN-NL

12 sep 2010, 21:38 0 x

:!: Sold out :!:

:arrow: Update: eentje besproken, dus nog een exemplaar beschikbaar

Met net een A2 op de oprit, het feit dat ik nogal eens in Duitsland kom, dit topic:
topic233.html
en omdat mij een reservewiel toch best wel handig lijkt heb ik een Notrad van een Passat 35i gekocht: 15 inch, 5x100 gatcirkel, et38 en een bandje 115/70. Zo'n velg is overigens 3,5" breed.

Uit het gelinkte topic blijkt dat deze velgen prima passen als thuiskomoplossing :D

Er stonden er nog 2 dus heb ik ze gelijk alle 3 maar meegenomen; kan ik 2 mensen een plezier doen?

Dus: voor de eerste 2 gegadigden: Notrad, nieuwstaat, passend voor A2. Dwz. er is met deze wielen nooit gereden voor zover ik kan zien, ze hebben in een of andere passat onderin de kofferbak gelegen. Wel een paar jaar oud dus maar de banden hebben geen enkel droogtescheurtje of zo.

De prijs per stuk is 45 Euri, op te halen in 's-Hertogenbosch of (in overleg) in Utrecht Papendorp. Versturen doe ik desnoods ook, dan komt er de porto bij.

Voor de geinteresseerden: PN met mailadres en telefoonnummer, dan kunnen we eea verder afspreken.

Wie het eerst komt....

Groet, marc
Woco

25 nov 2010, 13:34 0 x

Nog te koop???
MN-NL

25 nov 2010, 13:57 0 x

@Woco:

Helaas voor jou:

[quote="MN-NL"]:!: Sold out :!: [/quote]

Je vindt ze op Ebay.de, wel tikken de verzendkosten naar NL wat door. Rens wilde er ook nog eentje, misschien kunnen jullie samen wat organiseren?

Groet, Marc
Gesloten