€ 4495 ,- Audi A2 1.4 TDI 110pk , lange bak, nieuwe koppeling, klepstoters enz enz
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Hoeft niet weg. Maar ik ben snellere auto's gewend.
De gedachte was om deze naar zo'n 140pk te brengen maar heb besloten dit niet te doen.
Ik rijd met een erg stevige rijstijl 1 op 21 . Met ( voor mijn doen ) rustig rijden haal ik 1 op 23.
door de lange bak welke er door jbautoservice is ondergezet icm nieuw vliegwiel en koppeling ( een grotere zodat hij betrouwbaarder is ) draait de motor bij 120 maar 2400 rpm !
Tevens is door jbautoservice de klepstoters vervangen, de verstuiver afdichtingen.
Ook zit er een nieuwe tandempomp op.
Tevens voorzien van sport onderstel ( 25mm verlaging dempers en veren ) originele veren en dempers zijn nog aanwezig.
Tevens voor nieuwe remblokken en schijven
Nieuw brandstoffilter incl huis
enz.
€ 5200,- ( ik weet dat ze er op internet goedkoper zijn, maar dan mag je alle genoemde punten zelf nog eens laten doen en kost het uiteindelijk meer )
Inruil is zeer beperkt bespreekbaar
Hoeft dus niet weg.
muurman@gmail.com
De gedachte was om deze naar zo'n 140pk te brengen maar heb besloten dit niet te doen.
Ik rijd met een erg stevige rijstijl 1 op 21 . Met ( voor mijn doen ) rustig rijden haal ik 1 op 23.
door de lange bak welke er door jbautoservice is ondergezet icm nieuw vliegwiel en koppeling ( een grotere zodat hij betrouwbaarder is ) draait de motor bij 120 maar 2400 rpm !
Tevens is door jbautoservice de klepstoters vervangen, de verstuiver afdichtingen.
Ook zit er een nieuwe tandempomp op.
Tevens voorzien van sport onderstel ( 25mm verlaging dempers en veren ) originele veren en dempers zijn nog aanwezig.
Tevens voor nieuwe remblokken en schijven
Nieuw brandstoffilter incl huis
enz.
€ 5200,- ( ik weet dat ze er op internet goedkoper zijn, maar dan mag je alle genoemde punten zelf nog eens laten doen en kost het uiteindelijk meer )
Inruil is zeer beperkt bespreekbaar
Hoeft dus niet weg.
muurman@gmail.com
- Audi_gekkie
Wil je ons nu alweer verlaten?
Succes met de verkoop!
Succes met de verkoop!
- Audi_gekkie
Graag zelfs dat je blijft. =)<a title="Link: /index.php?p=/profile/4231/muurman" href="/index.php?p=/profile/4231/muurman">muurman</a> schreef:
Mag toch wel op forum blijven komen?
Maar is niet zeker. Alleen bij goede prijs
- Bluemotion
Zeer mooie setup, ben bang dat alleen de kenners dit kunnen waarderen :p
Met beperkte inruil bedoel ik trouwens : een goede auto.
Heb je bv een A2 van 2001 en je denkt aan upgraden....
Of heb je een a2 benzine en je wilt diesel.
Maar bv een 500 euro auto kan ook ingeruild . als ie maar goed verkoopbaar is of makkelijk in te ruilen
Heb je bv een A2 van 2001 en je denkt aan upgraden....
Of heb je een a2 benzine en je wilt diesel.
Maar bv een 500 euro auto kan ook ingeruild . als ie maar goed verkoopbaar is of makkelijk in te ruilen