Met eeen weemoedig gevoel bieden wij onze Audi A2 aan.
We hebben onze A2 pas sinds eind augustus en zijn er werkelijk elke week gekker mee geworden.
Maar (en dat geldt voor iedereen) soms bestaat het leven uit keuzes maken.
We krijgen binnenkort onze nieuwe woning (de kogel is sinds afgelopen week door de kerk) en daar zijn we enorm blij mee. Maar goed, dit brengt de nodige kosten (heul veul) met zich mee.
Onze Audi A2 staat tevens op Marktplaats (met foto's van onze rood metallic A2) met als koptekst: "Mooie, speciale Audi A2 1.4 (Colour Storm uitvoering)".
Belangrijk voor dit forum, maar sowieso: kilometerstand nu: 90.500 km (er wordt lokaal nog wel mee gereden) en de vraagprijs is 11.950,-.
De auto heeft in aug. jl een volledige beurt gehad, incl. nieuwe remblokken en -schijven plus een nieuwe distributieriem. Sinds augustus is er zo'n 1.500 km mee gereden.
Ik ben (inmiddels) een grote LIEFHEBBER van de Audi A2 geworden (en zal ik blijven!) en ik hoop werkelijk onze A2 te kunnen verkopen aan een evenzo grote liefhebber. Interesse of weet je een liefhebber? Mail me gerust. Of bel 06-12526639. Groet, Wim
TE KOOP: Onze mooie Audi A2 1.4 van juli 2005
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- A2ColourStorm
Dank jullie wel. Ja, we vinden het héél jammer van onze "Beer" (is z'n bijnaam).
Maar goed, 't is zoals 't is. En de koper krijgt in elk geval een donders goede en mooie A2.
Zodra de portefeuille het weer toelaat, KOMT ER WEER EEN A2. Zoveel is zeker.
En ik blijf dit forum volgen. Want erg goed!
Groet,
Wim
Maar goed, 't is zoals 't is. En de koper krijgt in elk geval een donders goede en mooie A2.
Zodra de portefeuille het weer toelaat, KOMT ER WEER EEN A2. Zoveel is zeker.
En ik blijf dit forum volgen. Want erg goed!
Groet,
Wim