Nette A2 1.4 TDI TREKHAAK / 2000 / 219000km aangeboden.

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Plaats reactie
lMarcKrol

10 sep 2016, 11:07 0 x

Omdat ik niet echt kon achterhalen of jullie het nu wel of niet op prijs stellen dat er auto's worden aangeboden doe ik het toch maar , omdat ik denk ik een hele nette en interessante auto heb voor de A2 liefhebber.    Wij moeten helaas een andere auto hebben i.v.m de trekkracht en aanhanger gewicht. Wel willen wij nog steeds een auto hebben die niet iedereen heeft maar de A2 gaat helaas weg.   
Afbeelding
Zuinige en technisch zeer goed zijnde en rijdende A2 TDi !   VRAAGPRIJS € 3750,- 
Wij hebben de auto voor dagelijks gebruik en de ruimte gekocht . heeft een hele grote en diepe kofferruimte en een mooie hoge zit ook voor een kinderzitje en de kinderwagen is de kofferbak en auto zeer ruim. Omdat onze kleine al zelf uit het zitje kan komen zoeken wij weer een volkswagen beetle TDI 3drs , inruil van deze auto is mogelijk,    De auto is voorzien van een standkachel   
De distributieriem is in 2013 bij 146000km vervangen. tevens hebben wij er net nieuwe stuurkogels en banden op gezet. De auto is deze week voorzien van een nieuwe APK keuring !
De clima airco is uiteraard ijzig koud en alles werkt naar behoren. 
De minpuntjes aan de auto zijn: achterbumper heeft een paar plekjes en beschadigingen , rechter voorscherm heeft een kras op de rand , dit komt door het parkeren, verder heeft de auto de normale gebruikssporen voor een auto van 2000.  Tevens maakt de startmotor heel zacht het bekende bendix geluid tijdens het starten.  ( dit is evt te repareren door mij als  het zou moeten. ) De auto is rookvrij en is voorzien van een rubber mattenset voorin en achterin , de originele matten zitten eronder en zijn als nieuw   TEVENS EEN SET originele  WINTERWIELEN OP STALEN VELGEN EN EEN LASTDRAGER SET ORIGINEEL AUDI Ook zit er een aansluting voor een ipod in.   Onderhoudsboekjes zijn gedeeltelijk ingevuld maar de historie is grotendeels aan te tonen en aan de staat van de auto te zien ook aannemelijk. 
Voor vragen mail gerustAfbeeldingAfbeelding 

Afbeelding
Pocoloco

10 sep 2016, 17:13 0 x

Dan heb je regels niet gelezen .
<b>Een advertentie als 1e bijdrage wordt niet geaccepteerd en zal worden verwijderd en het levert je een permanente ban op.</b>
[*]<b><a title="Link: http://www.audi-a2.nl/index.php?p=/store" href="http://www.audi-a2.nl/index.php?p=/store" target="_blank" rel="nofollow">Advertenties</a> worden 14 dagen na de laatste reactie automatisch gesloten.</b>[*]<b>Advertenties mogen alleen door particulieren geplaatst worden. Geen advertenties van bedrijven of handelaren.</b>[*]<b>Advertenties zonder vermelding van een vraagprijs worden verwijderd.</b>[*]<b>Zorg voor een goede omschrijving van het aangebodene, liefst met foto.</b>[*]<b>Vermeld de plaats waar het aangebodene kan worden opgehaald.</b>
lMarcKrol

10 sep 2016, 23:22 0 x

Ok ik begrijp het. 2de bijdrage. Dan maar doen.
Audi_gekkie

10 sep 2016, 23:24 0 x

[quote="lMarcKrol;56931"]Ok ik begrijp het. 2de bijdrage. Dan maar doen. [/quote]

Dat geldt nu uiteraard niet B)
lMarcKrol

10 sep 2016, 23:36 0 x

Morgen dan :#
muurman

11 sep 2016, 11:50 0 x

Zet hem op www.tdiclub.nl . En op audi forum. Gezien het feit dat je wel VAG aanhanger bent zou ik persoonlijk als forum moderator dit foutje ( niet goed lezen van regels ) je vergeven. Maar ik bepaal niet de regels. 
Plaats reactie