Zoals sommige misschien wel in mijn voorstel topic gelezen hebben is mijn 1.2 in januari in brand gevlogen. Kortsluiting achter de radio. Ik twijfelde of dit onder onderdelen of auto's moest want hij is dus total loss verklaard. :'(
Eind 2015 deze auto gekocht met nog geen 2 ton op de teller. Deksel gangsteller en de koppelingscilinder zijn in 2014 vervangen. Nog geen jaar geleden zijn de remblokken en schijven vervangen (door Bosch artikelen geloof ik). Daarnaast zijn ook die oliepeil sensor, en het brandstof en lucht filter vervangen. En de remlichtschakelaar. Eind september 2016 is de auto zonder problemen door de APK gekomen. De km stand was toen 201758. Ik durf niet te zeggen wat de huidige stand nu is, want zo gauw je de auto op contact zette begon de boel weer te smeulen maar ik gok hooguit 203000.
Tot januari echt een super fijn en betrouwbare auto gehad dus! Wij hebben hier niet de tijd en de kennis de boel te vervangen of over te zetten in een andere A2.
Even wat -pijnlijke- foto's ter illustratie:

Accu is er uit. De achterbank ligt binnen opgeslagen. Wat een vreselijke lucht, electronica brand.

Startbod ligt op 400 euro. Maar dit vind ik eigenlijk te weinig, dus ik hoop op meer!