Te koop originele 15" 6-arm velgen + Michelin banden
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Ik heb nieuwe zomervelgen gekocht en daarom bied ik mijn zomerset te koop aan. Het gaat om 4 originele Style 6-arm velgen in 15 inch (ET37, 6J). Ze lopen perfect rond maar hebben wat optische gebruikssporen (stoeprandplekjes en oxidatie naafdoppen).
Erop zitten 4x Michelin Energy XV1 in de maat 175/60R15 met DOT4005. De voorbanden hebben nog een kleine 2 mm profiel, achter nog ongeveer 4 mm. Ze zijn allemaal keurig recht afgesleten, en lopen heerlijk rustig en zuinig.
Vraagprijs 300 euro, afhalen in Eindhoven. Foto's volgen.
Erop zitten 4x Michelin Energy XV1 in de maat 175/60R15 met DOT4005. De voorbanden hebben nog een kleine 2 mm profiel, achter nog ongeveer 4 mm. Ze zijn allemaal keurig recht afgesleten, en lopen heerlijk rustig en zuinig.
Vraagprijs 300 euro, afhalen in Eindhoven. Foto's volgen.
Pfff, excuses, het duurde iets langer - we hebben op dit moment de hele achtertuin op de schop...
Maar gelukkig hebben we de foto's nog: :mrgreen:
[album]253[/album]
[album]254[/album]
[album]255[/album]
[album]256[/album]
[album]257[/album]
[album]258[/album]
[album]259[/album]
[album]260[/album]
Maar gelukkig hebben we de foto's nog: :mrgreen:
[album]253[/album]
[album]254[/album]
[album]255[/album]
[album]256[/album]
[album]257[/album]
[album]258[/album]
[album]259[/album]
[album]260[/album]
[quote="MvdD"]Haha hoezo staan er echt in een keer 3 dezelfde setjes velgen te koop op dit forum
[/quote]
Voorjaar, zomerbanden, schuuropruiming
Het lijkt zo wel eens kopersmarkt te worden i.p.v. een verkopersmarkt. In elk geval kun jij een setje uitkiezen, bijv. dat het dichtste bij ligt...

Voorjaar, zomerbanden, schuuropruiming

Het lijkt zo wel eens kopersmarkt te worden i.p.v. een verkopersmarkt. In elk geval kun jij een setje uitkiezen, bijv. dat het dichtste bij ligt...
Voor de minder snelle beslisser, ze zijn er nog hoor!
Vergeten te vermelden dat gewicht/snelheidscodering = 81V. Volgens mij dus ook voor de snelle FSI-rijders geschikt.
Verder, de prijs is een vraagprijs! De schuur is wel soort van vol, nu...
Vergeten te vermelden dat gewicht/snelheidscodering = 81V. Volgens mij dus ook voor de snelle FSI-rijders geschikt.
Verder, de prijs is een vraagprijs! De schuur is wel soort van vol, nu...
Ik heb een tijdje terug ook een setje 6-arm velgen met banden gescoord hier op het forum. Deze liggen nu op zolder te wachten tot de huidige banden versleten zijn. Dan hoef ik in principe alleen maar even de velgen te laten wisselen bij de lokale euromaster en kan ik de originele velgen eventueel laten voorzien van winterbanden. Echter... de banden die ik heb gekocht zat nog 6-7mm op, dus dat is wel ok. Dit setje heeft nog maar 2mm voor, dus die lijken mij gewoon op... Misschien kun je het beter als een setje velgen te koop zetten en de banden er gratis bij doen?