A2 1.4 75pk 77.327km.
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- Eric1969
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Hallo allemaal,
Door bjmeens gewezen op dit forum. Was niet de bedoeling om meteen binnen te vallen en mijn auto te koop te zetten, maar bjmeens vond mij op marktplaats. Heb momenteel een atlantik blue Audi A2 van 2003 met 77.273 originele kilometers. Ben de derde Nederlandse eigenaar en alle historie is bekend. Dit is mijn derde A2 en jawel de eerste zonder regelmatig brandend motormanagement lampje.
Wil heeeeel graag overstappen naar een mooie color storm, het liefst een 1.6 Fsi met weinig kilometers. Daarom staat de mijne nu te koop op marktplaats. Zie https://link.marktplaats.nl/m1263493142
Hoop op de eerste meeting een mooie color storm te kunnen laten zien !
Groeten Eric
Door bjmeens gewezen op dit forum. Was niet de bedoeling om meteen binnen te vallen en mijn auto te koop te zetten, maar bjmeens vond mij op marktplaats. Heb momenteel een atlantik blue Audi A2 van 2003 met 77.273 originele kilometers. Ben de derde Nederlandse eigenaar en alle historie is bekend. Dit is mijn derde A2 en jawel de eerste zonder regelmatig brandend motormanagement lampje.
Wil heeeeel graag overstappen naar een mooie color storm, het liefst een 1.6 Fsi met weinig kilometers. Daarom staat de mijne nu te koop op marktplaats. Zie https://link.marktplaats.nl/m1263493142
Groeten Eric
- rolf
Je zal je redenen er voor hebben om een 1.6 te willen rijden, maar een 1.4 BBY met die km stand en dito historie zou ik lekker in blijven rijden.
1.6 is nu niet bepaald het toonbeeld van betrouwbaarheid........en die in een color storm en weinig km's vinden is al een avontuur op zich.
1.6 is nu niet bepaald het toonbeeld van betrouwbaarheid........en die in een color storm en weinig km's vinden is al een avontuur op zich.
- DED@2
- Audi A2 clublid
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Ze zijn er wel, maar dan moet wat dieper in de buidel tasten en bereid zijn om over segrens te kijken. Misschien rechtvaardigt dat mede jouw vraagprijs die stevig is. Als een lage kmst de norm is begrijp ik het. Aan de andere kant is het een, met alle respect, een niet hele aangekleeds versie. Er zit op wat er op moet zitten, maar niet meer dan dat. Een liefhebber zal dan mogelijk verder kijken om zoveel mogelijk voor zijn geld te krijgen. Dat zou je zelf ook doen. In vergelijking tot het overige aanbod en de prijzen die daarvoor gevraagd worden, is jouw vraagprijs uit te leggen. Je hebt ook maar een koper nodig. Dus lekker blijven wachten en ondertussen verder zoeken. Misschien heb je mazzel. Succes !
- HansJan
- Moderator
Een CS met 1.6FSI motor en weinig kilometers zal je in NL vermoedelijk niet vinden. De uitvoering wordt op de Duitse autosite's wel aangeboden maar ook daar is een met weinig kilometers zoeken naar de bekende speld in de hooiberg.
Ik zou liever een goed onderhouden met wat ervaring zoeken, dat is over het algemeen genomen beter voor de mechanica. De mijne had bij aankoop 40k gelopen maar daar hebben we achteraf alleen maar last van tgv slecht inrijden en enkel korte ritten.
Mocht je een broertje zoeken voor de CS van @bjmeengs dan zou ik eens kijken op eBay Kleinanzeigen. Daar wordt een heel mooie en unieke 1.6FSI CS S-Line met OSS in Sprintblau aangeboden. Stevige prijs, maar een mooiere zal je nu niet vinden.
Succes!
PS: de jouwe heeft géén sportstoelen wat in de advertentie wel wordt gesuggereerd.
Ik zou liever een goed onderhouden met wat ervaring zoeken, dat is over het algemeen genomen beter voor de mechanica. De mijne had bij aankoop 40k gelopen maar daar hebben we achteraf alleen maar last van tgv slecht inrijden en enkel korte ritten.
Mocht je een broertje zoeken voor de CS van @bjmeengs dan zou ik eens kijken op eBay Kleinanzeigen. Daar wordt een heel mooie en unieke 1.6FSI CS S-Line met OSS in Sprintblau aangeboden. Stevige prijs, maar een mooiere zal je nu niet vinden.
Succes!
PS: de jouwe heeft géén sportstoelen wat in de advertentie wel wordt gesuggereerd.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Mooie auto, in 2003 op kenteken. Helaas model 2001 als ik zo aan de ruitewisser en de softlak kan zien. Wat is de tankinhoud ?Eric1969 schreef: ↑11 mar 2018, 21:18Hallo allemaal,
Groeten Eric
- HansJan
- Moderator
Vanaf 07-2003 (MY2004) werden oa de nieuwe ruitenwisserarm, grotere tankinhoud, ribbelgrille en softlack geleverd.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
ik vindt het jammer @HansJan dat jij altijd overal een reactie op moet geven, je zit er dit maal, op de ribbelgrille na, helemaal naast,
http://www.audia2museum.de/59.html
- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
Wat beteeft de tank inhoud.
In brochure 02/07/2001 staat nog tankinhoud 34 liter.
Volgens diverse brochure's die ik van de A 2 heb liggen is vanaf modeljaar 2003 waarvan de prijzen al in prijslijst bekend waren vanaf april 2002 en uitgave de brochure medio 7/2002 bij de dealer beschikbaar was.
Zo ook de S line versie in staat.
De tankinhoud 42 liter met de nieuwere wisserarm.*)
Dus de tankinhoud al 42 liter beschikbaar was tot modeljaar 2003 met de geribbelde gril.
Iedergeval zo ook onze A2 met nl kenteken aug 2002 af fabriek met de grotere tank geleverd is.
Dit is ook waarschijnlijk afhankelijk de opties die je wilde de wagen speciaal op bestelling werdt afgeleverd o.a met OSS etc.
Er ook nog oude voorraad met kleine 34 liter tank verkocht werd met korting.
*).De gewijzigde grote ruitenwisserarm
die was ook al in brochure d.d.7/2001 modeljaar 2002 al zichtbaar. Maar mij is niet duidelijk ze ook deze daadwerkelijk ook leverden.
Het is de bedoeling ik bij de meeting aanwezig ben, zal ik deze folders meenemen.
In brochure 02/07/2001 staat nog tankinhoud 34 liter.
Volgens diverse brochure's die ik van de A 2 heb liggen is vanaf modeljaar 2003 waarvan de prijzen al in prijslijst bekend waren vanaf april 2002 en uitgave de brochure medio 7/2002 bij de dealer beschikbaar was.
Zo ook de S line versie in staat.
De tankinhoud 42 liter met de nieuwere wisserarm.*)
Dus de tankinhoud al 42 liter beschikbaar was tot modeljaar 2003 met de geribbelde gril.
Iedergeval zo ook onze A2 met nl kenteken aug 2002 af fabriek met de grotere tank geleverd is.
Dit is ook waarschijnlijk afhankelijk de opties die je wilde de wagen speciaal op bestelling werdt afgeleverd o.a met OSS etc.
Er ook nog oude voorraad met kleine 34 liter tank verkocht werd met korting.
*).De gewijzigde grote ruitenwisserarm
die was ook al in brochure d.d.7/2001 modeljaar 2002 al zichtbaar. Maar mij is niet duidelijk ze ook deze daadwerkelijk ook leverden.
Het is de bedoeling ik bij de meeting aanwezig ben, zal ik deze folders meenemen.
Laatst gewijzigd door AudiFanSedert1971 op 22 mar 2018, 16:14, 1 keer totaal gewijzigd.
- HansJan
- Moderator
Beste Eric, dan laat mijn parate kennis me ditmaal in de steek. Ik was er heilig van overtuigd dat het anders was. Dank voor de correctie, maar je kunt je ook iets minder ongenuanceerd uitlaten over mijn aanwezigheid op dit forum. Als je iets dwars zit neem dan persoonlijk contact op. En nu weer on-topic.chipsoer schreef: ↑22 mar 2018, 15:13ik vindt het jammer @HansJan dat jij altijd overal een reactie op moet geven, je zit er dit maal, op de ribbelgrille na, helemaal naast,
http://www.audia2museum.de/59.html