Rooie Colorstorm
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- august
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Te koop Colorstorm. ( August special (-; )
Prijs afhankelijk van leveringsomvang. Uiteraard.
Uitgangspunt:
A2 1.4 benzine Colorstorm mesohupperdepup rood . Mat zwat dak. Etc. een plaatje.
Indien gewenst met:
17 Inch RS velgen met eerste klas nieuwe banden. Afnemer bepaalt.
Naar wens aangevuld met een winterset op staal of op de standaard aluvelgen of op zelf te leveren velgen.
De koplampen zijn zeer redelijk maar de onontkoombare veroudering is al wel zichtbaar. Wordt vervangen door nieuw origineel of mogelijk gelijkwaardig ander fabrikaat met ander prijslkaartje..
In de MP advertentie:
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/aud ... b9c5b7a618
was er sprake van sportstoelen die zitten er echter vlg. mij niet in. Ze zijn zonder in te stellen lendesteunen.
Nu zit er een Pioneer radio-cd speler in. Zeer redelijk, maar híj trekt t net niet Waarschijnlijk levert Bose ( is Audi huismerk?) stabielere prestaties.
Telefoon Parrot met microfoon handsfree bellen.
Lang verhaal kort hij is is in een zeer verzorgde staat. Nadere inspectie zal meer leren. Ik heb hem koud een uur en schrijf dit onder t genot van heerlijke verse kabeljauw met nieuwe aardappelen.
Gezien de staat waarin alles op t eerste gezicht verkeert, de uitvoering en het unieke bouwjaar maakt het m.i. waard er in te investeren. Waarin precies bepaalt met name degene die hem komt halen.
Prijsindicatie tegen de 6000 euro. Zoals ie nu is gaat ie niet weg wan tik wil hem perfecter en mooier maken. Ik wil er een beetje op verdienen echter niet zonder daarvoor iets te doen.
Prijs afhankelijk van leveringsomvang. Uiteraard.
Uitgangspunt:
A2 1.4 benzine Colorstorm mesohupperdepup rood . Mat zwat dak. Etc. een plaatje.
Indien gewenst met:
17 Inch RS velgen met eerste klas nieuwe banden. Afnemer bepaalt.
Naar wens aangevuld met een winterset op staal of op de standaard aluvelgen of op zelf te leveren velgen.
De koplampen zijn zeer redelijk maar de onontkoombare veroudering is al wel zichtbaar. Wordt vervangen door nieuw origineel of mogelijk gelijkwaardig ander fabrikaat met ander prijslkaartje..
In de MP advertentie:
https://www.marktplaats.nl/a/auto-s/aud ... b9c5b7a618
was er sprake van sportstoelen die zitten er echter vlg. mij niet in. Ze zijn zonder in te stellen lendesteunen.
Nu zit er een Pioneer radio-cd speler in. Zeer redelijk, maar híj trekt t net niet Waarschijnlijk levert Bose ( is Audi huismerk?) stabielere prestaties.
Telefoon Parrot met microfoon handsfree bellen.
Lang verhaal kort hij is is in een zeer verzorgde staat. Nadere inspectie zal meer leren. Ik heb hem koud een uur en schrijf dit onder t genot van heerlijke verse kabeljauw met nieuwe aardappelen.
Gezien de staat waarin alles op t eerste gezicht verkeert, de uitvoering en het unieke bouwjaar maakt het m.i. waard er in te investeren. Waarin precies bepaalt met name degene die hem komt halen.
Prijsindicatie tegen de 6000 euro. Zoals ie nu is gaat ie niet weg wan tik wil hem perfecter en mooier maken. Ik wil er een beetje op verdienen echter niet zonder daarvoor iets te doen.
- Bert
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Nog een mooie rode ColorStorm in de aanbieding met de helft aan kilometers
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 7db14c26f6
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/deta ... 7db14c26f6
1.4 TDI (AMF) | 17-12-2003 | DPF | Chiptuned (96 pk/247Nm) | Exclusive | Ebonyzwart pareleffect | Mistlampen | OSS | APS | Navigatiesysteem (PNK) | S line | Audi fade effect decal op voorportieren | Winterpakket | Zomer: S line 9-spaaks 205/40R17
- BlauweA2
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Beste August,
Wat is de prijs met aleen de 17" wielen?
(Regels advertentie plaatsen).
De Colorstorm waar Bert op wijst is zeker interessant geprijst, ik ben dus zeker geinteresseerd in uw prijs.
Wat is de prijs met aleen de 17" wielen?
(Regels advertentie plaatsen).
De Colorstorm waar Bert op wijst is zeker interessant geprijst, ik ben dus zeker geinteresseerd in uw prijs.
For those with an eye for the finer detail, I salute you.
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Advertentie bestaat niet meer.... via andere site kun je gratis adverteren zoals Autowereld en die blijft langer staan......
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...