Ik gebruik hem te weinig en nu we gaan verhuizen hebben we geen 2 auto's meer nodig. Daarnaast ga ik op zoek naar een andere auto/Audi namelijk een 8N ipv deze 8Z.
Jullie hebben de auto kunnen volgen het afgelopen jaar op het forum en we hebben genoeg meegemaakt. De auto rijdt nu gewoon goed alleen sinds gisteren heb ik weer een foutcode te pakken namelijk p1031 + p0132 ( misfire cilinder 1 en 2) en ik heb geen zin om er meer naar te kijken. Hij rijdt er trouwens ook niet minder om, Hij start gewoon en doet zijn ding. De A2 mag dan ook weg

Hij heeft Cruise control ingebouwd gekregen door Koop9 beschikt over de versterkte krikpunten.
Wie zijn heeft om de A2 van me over te nemen kan even voor de foto's op de link klikken, voor forumleden mag hij weg voor 2900 euro

https://www.autotrack.nl/tweedehands/audi/a2/41302681
Ik zal actief blijven op het forum en heb nog wel wat onderdelen in de aanbieding zoals een originele 15" lichtmetalen winterbanden set (150 euro), de komfortblinker ( 40 euro), Interieursled pakket gekocht via HansJan ( 15 euro), Exterieur ledpakket ook gekocht van HansJan compleet (70 euro), interieurlamp voor met rode ledjes erin (15 euro).
Ik wacht de reacties af en ja de sticker van de A2 club zit er op dus de nieuwe eigenaar moet wel lid worden :p ( of ik plak hem op de TT)