3-spaaks stuur

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Gesloten
Pyro_loe
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

03 sep 2009, 21:15 0 x

A2 vrienden/vriendinnen

Ik heb te koop:

1x 3-spaaks sportstuur zwart leder - zonder airbag
vraagprijs €35
Deze heb ik gekocht maar toch niet gemonteerd omdat ik het donkere maple-wood/leder mooier vond. Is m.i. niet nieuw maar toont nog als ongebruikt

1x 3-spaaks sportstuur donker maple hout / zwart leder -zonder airbag
vraagprijs €85
Helaas een keertje teveel op een stuur geboden, dus deze heb ik over :-) Is in nieuwstaat.

verzendkosten €6,75 (basispakket)

Uiteraard passend op de A2 (en wellicht op nog een paar modellen maar dat weet ik niet)
Voor het zwart leder stuurwiel is nog een aansluitkabeltje voor de airbag nodig, ik dacht dat dat nog geen tientje kost bij de dealer.

Heb je zelf een 3-spaaks stuurwiel en wil je overstappen op de maple/leder stuurwiel, dan kan je gewoon je eigen airbag omzetten.

Ik heb zelf het maple/leder stuurwiel in mijn A2 zitten.

Een tweedhands airbag is eventueel te verkrijgen via de airbag-bank: http://www.airbagbank.eu/index.php?page=home&
Johan

04 sep 2009, 00:34 0 x

Zit het middelste deel er ook bij (dat met het logo)? Kan de airbag uit het originele stuur niet overgezet worden?

Sorry, leek op A2 gebied. Wel interesse ! :)
Pyro_loe

04 sep 2009, 19:58 0 x

Hallo,

Dat middelste deel met het logo dat is de airbag-eenheid.
Strikt genomen is dat dacht ik zelfs nog te scheiden in de airbag zelf en de beschermkap met logo.

Dat zit er dus niet bij, anders moet ik zelf zonder airbag rijden, en dat wil ik toch niet.

De airbag van een 4-spaaksstuur is niet te plaatsen in dit 3-spaaksstuur.

Als je nu een 3-spaaks leder stuur hebt en wilt overstappen op het maple/leder stuur dan kan je inderdaad je eigen airbag gebruiken.

Louis.
Pyro_loe

09 okt 2009, 19:25 0 x

Beide sturen zijn inmiddels verkocht.
Gesloten