Audi A2 1.4 TDI compleet alles aanwezig
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- paklie1957
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Beste audi A2 liefhebbers....ik heb een complete zilveren AudiA2 staan met s line intereur met zomer en winter wielen helaas zonder kentekenpapieren. Deze zijn zoekgeraakt . Het is een duitse auto zonder papieren dus bedoeld voor demontage. Heb je wat nodig...zoals open sky, of leren S LINE interieur, alu16 inch AUDI WIELEN of winterwielen op staal et wieldoppen, motoronderdelen remmerij. aandrijfassen, motorkap deuren alles is er .verkoop in een geheel kan ook natuurlijk. auto rijdt super, trekgoed en rijdt heerlijk soepel. verkoop in een keer heeft mijn voorkeur...ik kan je foto"s sturen ...Mazzelll
- joost.cuijpers
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Vroeg ik me ook af
- Spinazie
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
TS is eind 2018 voor het laatste online geweest, dus ik zou er niet op rekenen dat hij nog iets heeft.
Ik heb hem in ieder geval een mailtje gestuurd om hem te wijzen op dit draadje, mogelijk kan hij hier zelf uitsluitsel over geven.
Ik heb hem in ieder geval een mailtje gestuurd om hem te wijzen op dit draadje, mogelijk kan hij hier zelf uitsluitsel over geven.
- paklie1957
de auto is nog aanwezig.
- joost.cuijpers
- Motortype: ANY (1.2 TDI 61pk)
Kun je me wat foto's sturen?
- paklie1957
stuur je me je mailadres
- paklie1957
de opmerking van jaapje lijkt mij ,zonder achtergrondinformatie een beetje voorbarig en ongegrond. mss moet je eerst informeren voordat je zo wat roept