Gele Color Storm met ribbelgril
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- kobus1978
- Audi A2 cluborganisatie
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Was even in de snoeppot aan het gluren en zag deze heerlijke gele Color Storm.
Voor de geïnteresseerden, hij staat nabij Frankfurt.
Voor de geïnteresseerden, hij staat nabij Frankfurt.
De definitie van een auto of automobiel ('zelfbewegend', namelijk rijtuig zonder trekdier) (automobiel uit Grieks auto- 'zelf' en Latijn mobile 'bewegend') is een zelfstandig voortbewegend, rijdend vervoermiddel.
- Spits
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Ik doe een poging;
De frisse kleuren en tinten vrolijken de grauwe kleuren in het huidige verkeer erg op......
XXX-jes.
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
- Spits
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
@Johan 3L, Voor de rest helemaal niets...... Maar dat wist U al, of niet?
De kleur is wat een CS juist leuk maakt (plus dat een A2 een geweldige auto is).
Nu weten CS eigenaren dat U de kleuren inferieur bestempeld, en ze naar uw standaard in een onooglijk voiture rondkarren, gezellig.......
De kleur is wat een CS juist leuk maakt (plus dat een A2 een geweldige auto is).
Nu weten CS eigenaren dat U de kleuren inferieur bestempeld, en ze naar uw standaard in een onooglijk voiture rondkarren, gezellig.......
ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Over smaak kunnen we eindeloos twisten - mij lijkt een aluminiumkleurige CS wel leuk (is ook geleverd - wit volgens mij niet) en dan met "gewoon" grijs nappa leren bekleding en stoelverwarming 
Maar knalgeel, knalrood en vooral knaloranje zijn ook niet te versmaden (maar dan wel met wat opties - deze is wel erg kaal)

Maar knalgeel, knalrood en vooral knaloranje zijn ook niet te versmaden (maar dan wel met wat opties - deze is wel erg kaal)
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Zoekt iemand Ruzie?
De Blauwe van Koop9 was mijn lieveling.... ook CS.
Zilver en Papaya Oranje waren zeldzaam, de Gele, groene en rode erg populair.
De Blauwe van Koop9 was mijn lieveling.... ook CS.
Zilver en Papaya Oranje waren zeldzaam, de Gele, groene en rode erg populair.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...