A2 Tdi 75pk OSS piniengrün 2001 Euro 995,--

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Gesloten
Airspeed
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

30 jul 2019, 22:41 1 x

Beste forumleden,

Bijgaand mijn A2 die weer de tombola ingaat, dwz ik verkoop hem weer nadat ik hem zelf gekocht had, alleen voor de originele trekhaak die eronder zat.
Nu dus te koop zonder trekhaak, maar er zitten nog genoeg andere leuke opties op (afgezien van het feit dat het een hele leuke auto is) die hem misschien voor een van jullie interessant maken.

Heeft ca 325.000km origineel gelopen (er zit een oude NAP lijst bij uit ik dacht 2011), die de km stand zeer aannemelijk maakt. Motortje loopt als een zonnetje en volgens de vorige eigenaar (die hem 8 jaar heeft gehad), ook zeer zuinig.
Volgens een vermogensuitdraai van 2002 (!) is-ie in Duitsland al gechipt (ingevoerd 2003) en heeft 99 pk en 204Nm dacht ik.

Helaas heeft het achterste dakdeel van de OSS (die uiteraard niet lekker of nauwelijks open wil door doordraaiende tandwieltjes, althans, zo klinkt het) het niet overleeft en daar heeft de vorige eigenaar een vast stuk voor ingezet. Uitzicht vanuit de auto naar buiten is er echter niet minder om. Zie foto's.

Andere imperfecties zijn wat krassen hier en daar, klein deukje in rechter A-stijl, loszittende knopjes en handremhevel en versleten banden.

Extra's op de auto:
- OSS (maar defect)
- electrische ramen voor én achter (!)
- Webasto Standheizung met timer!
- cruise control;
- aflegbakje onder de handrem;
- extra origineel uitklapbaar 12V punt in kofferbak;
- sportpook (rond) met leren hoesje;
- mistlampen;
- met contactsleutel uitschakelbare passagier airbag;
- gesmede lichtmetalen A2 velgen (die echter wel wat opknapwerk kunnen gebruiken)
- gechiptuned naar 99pk, 204Nm.

APK tot oktober 2019.
Relatief recent is de getande riem vervangen door vorige eigenaar alsmede de schokdempers.

Vraagprijs slechts 995,--

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Staat voor nu ff exclusief op het forum te koop, hopelijk kan ik er hier iemand het eerst blij mee maken :)
Misano rode CS FSI, eind 2003, (dood) panoramadak, alu trekhaak, PDC, verw. rode stoelbekleding, 16" velgen, facelift serviceklep, Pro-Boost ecu upgrade
Blauwe CS FSI, 2005, pro-boost
ariea2

31 jul 2019, 19:41 0 x

jammer dat het een diesel is,want anders had ik komen kijken.
Cooper
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

02 aug 2019, 08:11 1 x

Koopje voor zo een zuinige diesel
Airspeed
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

04 aug 2019, 18:27 1 x

Mag slotje op, hij is in principe verkocht.
Gesloten