A2 1.4 tdi Amf s line 2002
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
- Cooper
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Voor de liefhebber, in de verkoop a2tdi 1.4 amf s line
350000km
Recent apk..
Leuke gadges
Verlichting zonnepanelen
Audio stuur
4nieuwe winterbanden
Mooi blauw interieur
Fotos volgen nog
Motorisch: ophangrubbers vernieuwen
Loop of sloop
500euro.
Interesse?
350000km
Recent apk..
Leuke gadges
Verlichting zonnepanelen
Audio stuur
4nieuwe winterbanden
Mooi blauw interieur
Fotos volgen nog
Motorisch: ophangrubbers vernieuwen
Loop of sloop
500euro.
Interesse?
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Ik Hoop dat hij een Benzine vind, eventueel gas in bouwen en maak lekker veel KM en overal welkom zonder dure belasting... €600 per jaar goedkoper!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- Cooper
Nee, even zonder dolle. Heb hem hier expres geplaatst i. Vb met ons politiek beleid waar ik niet achter sta. Zie onderstaande brief

Dus aan alle dieselrijders. Snel verkopen en eind van het jaar een staatslot kopen 
- Cooper
Nee, even zonder dolle. Heb hem hier expres geplaatst i. Vb met ons politiek beleid waar ik niet achter sta. Een beleid waar ik best begrip voor heb maar veels te snel gaat, plus de oplossing die men bedacht heeft, verhogen van de mrb.
- jensvos
Laat maar. Ik zie dat op RDW mijn voertuig gegevens nergens geregistreerd staan, alleen mijn emissieklasse en gewicht enz. Niks over technisch, milieu enz.
1.4 TDI | 75pk | 2003 | AMF | S-Line | Kobaltblauw Metallic | FIS | Trekhaak