Audi A2 1.4 Exclusive 2001 139.200km vraagprijs 5750 euro
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Als je je meer verdiept had in mijn verhaal een wanneer ik mij aangemeld had, dan was je niet met deze botte aktie gekomen. Weer zo'n typisch zielig geval macht modereren. Succes met je forum, hopelijk zitten hier ook nog fatsoenlijke mensen op.
Welk verhaal bedoel je ? Je hebt 1 bericht geplaatst en dat was je advertentie. Nogmaals: daar is dit forum niet voor, die advertentie is dan je enige bijdrage. Een auto verkopen doe je bijvoorbeeld via marktplaats, kost je 15 euro en je hebt een veel groter bereik. Let overigens een beetje op je woorden, niemand heeft jou hier iets aangedaan.
Verhaal stond in de advertentie die je verwijderd hebt. Verder had je kunnen zien dat ik reeds sinds juni lid ben, dus als het alleen bedoeld was om te adverteren had ik het account gisteren pas aangemaakt.
En ik moet op mijn woorden passen terwijl jij direct een advertentie eraf veegt in een rubriek die daar voor bedoeld is? Verder heb je niet eens bij mij geinformeerd en blijkbaar direct aangenomen dat hier een handelaar aan het adverteren is.
En ik moet op mijn woorden passen terwijl jij direct een advertentie eraf veegt in een rubriek die daar voor bedoeld is? Verder heb je niet eens bij mij geinformeerd en blijkbaar direct aangenomen dat hier een handelaar aan het adverteren is.