Audi A2 1.6 FSI Avussilber

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Gesloten
Gebruikersavatar
Philip1960
Berichten: 29
Lid geworden op: 23 feb 2018, 14:57
Locatie: Rotterdam
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

16 aug 2020, 13:02 0 x

Hi ik ben Philip.

Ik heb vorig jaar deze A2 bij Jan Eenink gekocht en had er veel problemen mee;
Hij stonk naar de benzine en bleef last houden van het motor-management lampje op het dashboard.
Heb aardig moeten investeren om de auto weer in orde te krijgen, zo'n slordige 1300 euro.
Verschillende sensoren laten vervangen en al het andere zal ik jullie besparen.

Recentelijk verliefd geworden op een VW Golf plus automaat en omdat ik niet twee auto's kan permitteren,
wil ik hem te koop aanbieden.
Hij is (nu) in zeer goede staat en heeft alleen wat lichte gebruikssporen (kleine krasjes) maar perfect voor zijn leeftijd.
Ik hoop hem hier bij A2 liefhebbers te kunnen verkopen.
Er zit goedwerkende klimaatcontrole en cruisecontrole op en een originele A2 radio/cd speler met bluetooth voorziening om je telefoon te koppelen en mp3 af te spelen.
Als er nog verdere vragen zijn, kan je dit via privéberichten doen.
Gebruikersavatar
Paulus
Audi A2 clublid
Berichten: 734
Lid geworden op: 14 dec 2017, 16:41
Locatie: Hillegom
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

16 aug 2020, 13:59 0 x

Hallo Philip, jammer dat je deze ervaring hebt met de A2. Kun je wat meer informatie geven over de auto? Tellerstand?
Graag wat foto's s.v.p.
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

16 aug 2020, 23:33 0 x

Een voorstel en gelijk verkoopronde, dat wordt hier niet gedoogd alhoewel ik begrijp dat de TS een liefhebber zoekt. Deze houden echter het aanbod op MP en autosites ook in de gaten.

Ik mis tevens vraagprijs, foto's en duidelijke omschrijving van de auto. Maak het compleet en we laten het 4 weken staan. Topic verplaatst naar Te Koop sectie.
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gesloten