Audi A-2 1.4 S-line !!

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

09 aug 2021, 09:09 0 x

Ooit hadden ze aan de lopende band voor de S line plakkers een mal voor beide achterdeuren!

Ik heb ze ook op Ali Express gekocht en links en rechts paar mm verschil in afstand achterzijde en hoogte!
Ook op een Meeting vele fraudeurs gezien en dit is meest gefraudeerde bij vele Audi's.
Vele handelaren die een bureau lade vol hadden liggen om te plakken.

Niet alleen de A2, maar vele Audi's hebben deze plakkers erop, en nameten met echte!
Ben alleen die waarde even kwijt, hoogte en afstand tot achterkant komt op MM nauwkeurig!
Na leuk plakken heb ik van echte twee mallen gemaakt, en dat is pas echte Fraude!
Nu mee gestopt maar was leuk want als iedereen dit doet.

Denk dat er meer fraude dan echte rond rijden.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
Peter_Maathuis
Moderator
Berichten: 2538
Lid geworden op: 10 nov 2015, 20:42
Locatie: Valkenswaard
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

09 aug 2021, 11:26 1 x

eekhoorntje schreef:
09 aug 2021, 09:09
...
Denk dat er meer fraude dan echte rond rijden.
Ja, dat denk ik ook. Daarom is het van groot belang de kenmerken van een echte S-line te kennen - heb je meteen een onderhandelingpunt om de prijs te drukken. Ik heb dit zojuist in de aankooptips opgenomen.

@Max, als de auto jou uitdrukkelijk als S-line is verkocht, ben je gewoon belazerd, opgelicht. Dan (als je dat aannemelijk kunt maken) heb je alle recht de koop te ontbinden, auto terug te brengen en aankoopbedrag terug te krijgen.
Gebruikersavatar
Blauwbaard
Audi A2 clublid
Berichten: 435
Lid geworden op: 23 jul 2015, 00:22
Locatie: Winsum
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

09 aug 2021, 13:56 1 x

Peter_Maathuis schreef:
09 aug 2021, 11:26
als de auto jou uitdrukkelijk als S-line is verkocht, ben je gewoon belazerd, opgelicht. Dan (als je dat aannemelijk kunt maken) heb je alle recht de koop te ontbinden, auto terug te brengen en aankoopbedrag terug te krijgen.
Als ik goed kijk en lees is er nergens sprake van S-line in de originele advertentie of in de originele post hier over de auto toen deze nog bij SBJ te koop was. In ieder geval staat de auto op MP als een "1.4 benzine met S-line look (niet origineel)".
Gebruikersavatar
Peter_Maathuis
Moderator
Berichten: 2538
Lid geworden op: 10 nov 2015, 20:42
Locatie: Valkenswaard
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

09 aug 2021, 18:10 2 x

Dan is koop ontbinden geen optie. Max' aanbieding op MP is in elk geval eerlijk.

Op verzoek van Max is dit topic gesloten.
Gesloten