Een kleine miskoop, wellicht kan een ander er wat mee.
Mn doel was alleen mn A2 1.4 TDI verfraaien, niet breder maken en het verbruik dus wat te verhogen.
4 A2 velgen 15 inch maar erg breed - 7J naafgat H2. Afkomstig van benzine A2 1.4 bj 2004.
De velgen hebben enkele lichte beschadigingen, zie foto.
Er zitten 4 banden op 2x versleten, 2x 3-4 mm continental 175/60/15
Deze banden zijn overduidelijk te breed voor de velgen, het loopvlak is zichtbaar smaller dan de velgbreedte, gestapeld liggen de wielen via de velg op elkaar ipv via de banden. Zelf rijdt ik 165/65, deze banden zijn qua diameter net 1 cm groter. Evt banden los te koop.
Ideale velg voor 195/50 of 195/55 banden. Elders op het forum staat te lezen dat beiden passen.. Voor km-tellerl nauwkeurigheid is 55 beter, voor strakkere wegligging de 50. Verder zijn de 50 banden duidelijk goedkoper dan de 55.
Vraagprijs 4 velgen met banden zo E 175 ?
Op te halen in Amsterdam. Wilko Pels 0654378453
Originele A2 velgen 15 inch 7j - voor benzine / LPG ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
-
- Motortype: BHC (1.4 TDI 75pk)
tekst aangepast, inderdaad zijn deze velgen van een A2 1.4 bj 2004 afkomstig. De auto is verkocht in de winter op winterbanden. Het kenteken een autoplaats L&R, V&A,staat op een sticker op de banden.
Niet audi origineel, wel look alike voor benzine.
Niet audi origineel, wel look alike voor benzine.
- Audi_gekkie
Ik snap niet "voor benzine/LPG"?
Werden er voor de benz. andere velgen onder gezet dan voor de diesel?
Volgens mij kon je allerlei velgen kiezen binnen het assortiment van de A2 en maakte het niet uit of het diesel was of benz., met uitzondering van de 1.2 TDI.
Werden er voor de benz. andere velgen onder gezet dan voor de diesel?
Volgens mij kon je allerlei velgen kiezen binnen het assortiment van de A2 en maakte het niet uit of het diesel was of benz., met uitzondering van de 1.2 TDI.
-
- Motortype: BHC (1.4 TDI 75pk)
Dit zijn 7J - 7 inch velgen, volgens mij meestal toegepast op de benzine versies met bv 195/60/15 banden
De velgen zijn ook van een 1.4I benzine afkomstig!!!
Er zijn ook smallere, die hebben meestal een ribbel extra op elk van de 6 spaken. Wellicht is dat 5,5J of 6j, net als mn huidige spaak velgen.
De banden die er u op zitten 175/60 zijn eigenlijk te smal voor deze velgen.
Voordeel van smalle velgen en banden is A lichter gewicht van de velg & band en B minder luchtweerstand
De velgen zijn ook van een 1.4I benzine afkomstig!!!
Er zijn ook smallere, die hebben meestal een ribbel extra op elk van de 6 spaken. Wellicht is dat 5,5J of 6j, net als mn huidige spaak velgen.
De banden die er u op zitten 175/60 zijn eigenlijk te smal voor deze velgen.
Voordeel van smalle velgen en banden is A lichter gewicht van de velg & band en B minder luchtweerstand