Audi A2 1.4 2000 188.000km Blauw

Je A2 verkopen ?
Forumregels
Dit is de plek om jouw A2 te verkopen. De forumregels voor de verkoop staan in het eerste topic van dit forumonderdeel beschreven. Succes met de verkoop van jouw A2!
Plaats reactie
Gebruikersavatar
JvO
Berichten: 6
Lid geworden op: 06 aug 2020, 20:09
Locatie: Arnhem
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

27 dec 2021, 09:40 1 x

Beste leden,

Vanwege werk moet ik mijn trots helaas verkopen. Auto ziet er super mooi uit, is met zorg gereden en goed onderhouden. Gekocht in augustus 2020 bij Jan Eenink. In augustus APK gekeurd en airco gereinigd.

Auto staat op Marktplaats, zie onderstaande link.
https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/aud ... udi-a2-1-4

Het mooist zou het natuurlijk zijn een nieuwe berijder te vinden die er net zo zuinig op is als ik.

Vriendelijke groet,
Jack van Oijhuizen
Gebruikersavatar
Marc
Audi A2 clublid
Berichten: 153
Lid geworden op: 25 jun 2009, 00:33
Locatie: Lisse
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

28 dec 2021, 10:13 3 x

Toch wel fijn dat mensen eraan denken de A2's eerst hier te koop te zetten zodat ze de liefhebbers de kans geven deze te bekijken en evt. te kopen. Ik kan het alleen maar aanmoedigen. :thumbmin:
@JvO : nette auto en een mooie kleur! Succes met de verkoop!
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

30 dec 2021, 08:30 3 x

Jammer dat je gedwongen afstand moet doen van de A2 @JvO! Succes met de verkoop, hopelijk vindt je er een nieuwe liefhebber voor.

Dank voor je deelname aan dit forum en je lidmaatschap van de enige echte Audi A2 Club Nederland!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Gebruikersavatar
eekhoorntje
Berichten: 3332
Lid geworden op: 13 jun 2018, 14:32
Locatie: Duitsland
Motortype: A2 met motorombouw

30 dec 2021, 10:30 0 x

Mijn advies:
Vraag Jan Eenink of hij deze terug wilde nemen? Of verkopen op provisie basis. Erg nette en niet bepaald goedkoopste is een hele klus voor hem en denk dat hij gezien de foto deze best terug wilde nemen.

Je betaalde eerder dit soort bedragen bij Handelaar met enige garantie dan particulier.
Dus retour verkoper? Lijkt me een goed advies het eens te proberen.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Gebruikersavatar
HansJan
Moderator
Berichten: 6174
Lid geworden op: 07 okt 2013, 00:42
Locatie: Arnhem
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

30 dec 2021, 21:22 0 x

Het was mij helemaal ontschoten om de advertentie op Marktplaats te bekijken.

En wat schetst mijn verbazing: deze A2 zie ik hier regelmatig in het winkelcentrum van Schuytgraaf staan! Nooit gerealiseerd dat dit een auto van een clublid is 😉

Hier in de wijk heb ik er inmiddels al meer dan 5 gespot (exclusief de onze), dus de A2 is hier goed vertegenwoordigd. 😁👍

Nogmaals succes met de verkoop!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Plaats reactie