Goed om weer eens wat van je te horen Eekhoorntje.
Veel plezier met je nieuwe huis / werkplaats.
Reparatie deurvanger
- toutdroit
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
In Nederland: Audi A2 BBY 2005; heel erg sprintblauw
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
"Metzger?"
Deze vervangers paste mijn setje niet in!
Ik hoorde €60,- Maar of dat klopte weet ik niet zeker.
Mijn setjes voor €5,- nog steeds, 0% inflatie... en nu gratis verzenden vanaf 2 setjes....
Zodra ze klaar zijn maak ik Enveloppen met 2 of 4 stuks voor €10 of €20,-
Maar moet ook nog juiste Boutjes + zelf borgende moeren halen + 't veer ringetje... want die sneuvelen als ik hem er niet bij doe...
Wel de 2 maten op de juiste plek zetten... anders gaat de Lak eraf maar door niet 2 dezelfde maar 2 maten te doen gaan ze langer mee!
De Post NL + pakjes in buitengebied gaan per A2 en die gaat erg vaak open en dicht!
Sinds 2018 geleverde is nog kraak vrije....
Daar was ook achter nodig maar meeste hebben aan 2 voor voldoende.
Het is iets meer werk dan Metzger monteren maar die wegwerp zooi? Ik haal wel 30 meters als ik die weg pleurde!
Die al stuk gezien...
Deze vervangers paste mijn setje niet in!
Ik hoorde €60,- Maar of dat klopte weet ik niet zeker.
Mijn setjes voor €5,- nog steeds, 0% inflatie... en nu gratis verzenden vanaf 2 setjes....
Zodra ze klaar zijn maak ik Enveloppen met 2 of 4 stuks voor €10 of €20,-
Maar moet ook nog juiste Boutjes + zelf borgende moeren halen + 't veer ringetje... want die sneuvelen als ik hem er niet bij doe...
Wel de 2 maten op de juiste plek zetten... anders gaat de Lak eraf maar door niet 2 dezelfde maar 2 maten te doen gaan ze langer mee!
De Post NL + pakjes in buitengebied gaan per A2 en die gaat erg vaak open en dicht!
Sinds 2018 geleverde is nog kraak vrije....
Daar was ook achter nodig maar meeste hebben aan 2 voor voldoende.
Het is iets meer werk dan Metzger monteren maar die wegwerp zooi? Ik haal wel 30 meters als ik die weg pleurde!
Die al stuk gezien...
Mijn 1.8 blok sneuvelde en Automaat had ook vreemde dingen. nu weer gewone blok + bak gedaan...
Opa word trager en 1.4 is genoeg.
Opa word trager en 1.4 is genoeg.
-
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
ik heb ongeveer 3 maanden geleden nieuwe deurvangers besteld van metzger, het binnenwerk met veer is exact hetzelfde als het origineel.
zeker geen troep of iets mis mee. ook uit elkaar te halen om evt loop rolletjes te vervangen.
alleen de hoekbeugel is bij het origineel van aluminium, van metzger gewoon staal. ook de uitzetarm is iets anders op aansluiting stijl auto.
gezien ik toch het origineel wilde behouden heb ik zelf ook later nieuwe rolletjes gemaakt van nylon voor in mijn ""oude"" deurvangers die verder nog goed waren.
de nieuwe heb ik nu als reserve op de plank.bij interesse wil ik ze ook wel verkopen tegen gereduceerde prijs uiteraard.
zeker geen troep of iets mis mee. ook uit elkaar te halen om evt loop rolletjes te vervangen.
alleen de hoekbeugel is bij het origineel van aluminium, van metzger gewoon staal. ook de uitzetarm is iets anders op aansluiting stijl auto.
gezien ik toch het origineel wilde behouden heb ik zelf ook later nieuwe rolletjes gemaakt van nylon voor in mijn ""oude"" deurvangers die verder nog goed waren.
de nieuwe heb ik nu als reserve op de plank.bij interesse wil ik ze ook wel verkopen tegen gereduceerde prijs uiteraard.
- Bijlagen
-
- IMG_2072[1].JPG (2.95 MiB) 34 keer bekeken
-
- IMG_2071[1].JPG (2.98 MiB) 34 keer bekeken