HowTo: kunststof achterplaat achterklep verwijderen TBV kentekenplaat verlichting vervangen.
- jcb72
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
heb net even wat beter naar mijn kentekenverlichting bekeken, jammer de rechtse zit geen schroef meer in maar kit rommel.
en de linkse had twee roestige schroeven. Uit voorzorg een beetje kruipolie naast de schroeven links gespoten maar helaas die brak af nu even een stukje doorzicht tape erover geplakt. Eerst maar even door de apk volgende week en nieuwe kentekenverlichting units bestellen.
Heeft iemand een idee wat de dealer rekent voor een unit?
en de linkse had twee roestige schroeven. Uit voorzorg een beetje kruipolie naast de schroeven links gespoten maar helaas die brak af nu even een stukje doorzicht tape erover geplakt. Eerst maar even door de apk volgende week en nieuwe kentekenverlichting units bestellen.
Heeft iemand een idee wat de dealer rekent voor een unit?
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Deze Audi dealer op eBay rekent €15,90 per stuk: http://www.ebay.de/itm/140843574891
En hier worden ze op MP nieuw aangeboden: http://link.marktplaats.nl/m902329806
En hier worden ze op MP nieuw aangeboden: http://link.marktplaats.nl/m902329806
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Audi_gekkie
@HansJan Die van mp is alleen de unit zonder "glaasje"?
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Ik heb ze voor mijn A2 bij de dealer gehaald, en daar zaten de glaasjes bij.
Het onderdeelnummer op mijn doosje is exact hetzelfde als die in de advertentie.
Zou dit goed navragen bij de verkoper ...
Het onderdeelnummer op mijn doosje is exact hetzelfde als die in de advertentie.
Zou dit goed navragen bij de verkoper ...
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

- jcb72
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
@hans-jan bedankt voor de marktplaats tip heb nagevraagd of ze kompleet zijn.
de duitse ebay heb ik gekeken maar of geen verzending naar Nederland of relatief hoge verzendkosten.
Als de MP niet lukt dan ga ik wel naar de dealer.
heb ook nog een afdekkapje voor het krikpunt rechts voor nodig.
die zijn in Nedelerland beduidend goedkoper dan duitse ebay (ebay shop van een duitse audi dealer).
@peter_audi_a2 mag ik vragen wat je bij dealer moest betalen?
de duitse ebay heb ik gekeken maar of geen verzending naar Nederland of relatief hoge verzendkosten.
die zijn in Nedelerland beduidend goedkoper dan duitse ebay (ebay shop van een duitse audi dealer).
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
Ik was in 2012 31,22 Euro kwijt voor 2 stuks bij de Audi-dealer.@hans-jan bedankt voor de marktplaats tip heb nagevraagd of ze kompleet zijn.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

ik kwam zo'n lamp unit ook op ebay.co.uk tegen rond de 29 eur, helemaal nieuw in doosje.
Wel een leuk werkje als je de verroeste schroefjes niet meer los krijgt....maar ik zou ze gewoon voorzichtig uitboren denk ik, ipv de hele kap te moeten verwijderen
Wel een leuk werkje als je de verroeste schroefjes niet meer los krijgt....maar ik zou ze gewoon voorzichtig uitboren denk ik, ipv de hele kap te moeten verwijderen