Onderstaand, in 8 afzonderlijke platen, mijn laatste A2 avontuur èn
'How to ... koplamp modificatie'. Veel lees plezier.
How to ... koplamp modificatie
- Spits
- Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)
Wow, chique! Mooie upgrade, wat een beetje mascara wel niet kan doen..... A piece of A(a)rt
!

ATL | PTW 6-bak | SMF Conversie | Weitec Schroefset | A8 D2 Winterfelgen | Seat Adagio/Concert II+ Radio.
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Een mod die ik een paar maal op andere fora voorbij heb zien komen, mijn interesse zeker ook had gewekt maar door het ontbreken van een juiste instructie bij idee is gebleven heb jij met eigen inzicht en flinke dosis doorzettingsvermogen tot een waar juweeltje weten te realiseren. Diep respect @ArcSissy, wat een onwijs gaaf resultaat!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- eekhoorntje
- Motortype: A2 met motorombouw
Mooi Aart....
Maar ik ga mijn lampen als ik ooit er tijd voor heb diefstal veiliger maken.
Dan worden ze Kastelrod gespoten, EekHOORNtjes bruin dus.
Weet alleen niet of elke kleur goed overkomt, maar realiseer me nu al....
Maar ik ga mijn lampen als ik ooit er tijd voor heb diefstal veiliger maken.
Dan worden ze Kastelrod gespoten, EekHOORNtjes bruin dus.
Weet alleen niet of elke kleur goed overkomt, maar realiseer me nu al....

2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Dit biedt mogelijk ook de nodige inspiratie om het klusje eenvoudiger te klaren, soortgelijke upgrade van een Audi A4 lamp: https://youtu.be/HVctXTIf0X4
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- Bert
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Prachtig @ArcSissy ! Complimenten! Je kunt jouw A2 met recht onderscheiden en wat een durf dit alles aan te pakken. Top!
1.4 TDI (AMF) | 17-12-2003 | DPF | Chiptuned (96 pk/247Nm) | Exclusive | Ebonyzwart pareleffect | Mistlampen | OSS | APS | Navigatiesysteem (PNK) | S line | Audi fade effect decal op voorportieren | Winterpakket | Zomer: S line 9-spaaks 205/40R17