31 aug 2022, 09:49
1 x
Ik weet nu dat de Hardere 2K lak + UV filter langer mee zal gaan dan gewone nieuwe helaas....
Ik adviseerde vele kopers van nieuwe gelijk er 2K lak op te zetten maar helaas.....
De lampen uit 2014 zijn nu matglas en veel werk geworden... mijn in (ander merk) in 2008 gespoten zien er nog prima uit.
De oude koplampen uit 1997 die in 2008 zijn gespoten na heel veel uren schuren en polijsten zijn nog prima toonbaar.
Ik weet van dit Busje nu dat de toen 11 jaren oude lampen nog door de APK kwamen maar niet helder uit de oogjes keken en minder licht gaf.
Nu realiseer ik me dat in 2008 tot nu deze nu 16 jaren lang 2K lak + UV filter hebben. 5 jaren meer dan 1e fabrieks nieuwe!
Deze nu 27 jaren oude zijn nog prima en doe ik niets meer aan....
Maar omdat afhankelijk van gebruikte Plastic Glazen tussen de 12 en 8 jaren ze mat slaan?
Ze worden ook nog steeds duurder maar waarom niet af fabriek even gespoten?
Zonder schuren en polijsten, ontvetten en klaar....?
Long Life olie is normaal geworden, nu nog de Koplampen... en vergeet je Mist lampjes niet gelijk ook te doen mits aanwezig!
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...