Achterklep openen
Nou heb ik pas vier dagen een 1.2 TDI en de achterklep hapert nu al. Dat wil zeggen als ik op het knopje druk van de sleutel, of van de greep op de klep zelf, dan hoor ik het motortje zoemen. Electrisch lijkt
het dus in orde. Maar never nooit een 'Sesam open u' tenzij ik de hand ontgrendeling bedien. Die doet zijn werk wel goed. Wat zit er tussen het motortje en de ontgrendeling dat kan stagneren? een kabeltje of zo? ik ben wel lenig maar om en plein public immer de artiest te spelen om handmatig de koffer te openen gaat mij wat ver. Wie??
het dus in orde. Maar never nooit een 'Sesam open u' tenzij ik de hand ontgrendeling bedien. Die doet zijn werk wel goed. Wat zit er tussen het motortje en de ontgrendeling dat kan stagneren? een kabeltje of zo? ik ben wel lenig maar om en plein public immer de artiest te spelen om handmatig de koffer te openen gaat mij wat ver. Wie??
- Audi_gekkie
@DAF Zoals in een andere topic opgemerkt, wil je je even voorstellen?
http://www.audi-a2.nl/categories/even-voorstellen
Misschien helpt een beetje slotspray? Blijkbaar gaat het slot wat zwaar.
http://www.audi-a2.nl/categories/even-voorstellen
Misschien helpt een beetje slotspray? Blijkbaar gaat het slot wat zwaar.
- Audi_gekkie
Misschien moet dat witte stangetje bijgesteld worden?
Anders even langs de sloop.
Anders even langs de sloop.
Het alu pijpje tussen de twee witte delen bleek verbogen. Even wat rechter gemaakt et voilá. Werkend. Zelfs de klemmen van de achterklepbekleding zijn nog intact. Moet je eens bij zo'n Frans vod proberen..... Nu is het verschil wel duidelijk. Leve Audi!!!
- Audi_gekkie
Mooi ook weer opgelost.
Dus dat stangetje (op de foto) is geen stangetje maar een pijpje waarin een stalen kabeltje zit? Rare jongens daar bij Audi als dat zo is.
Dus dat stangetje (op de foto) is geen stangetje maar een pijpje waarin een stalen kabeltje zit? Rare jongens daar bij Audi als dat zo is.