demonteren zijknipperlicht
- SaluG
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Vandaag had ik die van mij vervangen met led-knipperlichten. De rechter zat niet goed vast, dus wilde ik die vastmaken met wat nanotape. Toen ik de unit eraf haalde, kwam ie zonder stekker. De stekker is ergens in de carroserie van de auto.
Weet iemand hoe ik dat stekkertje terug krijg?
Weet iemand hoe ik dat stekkertje terug krijg?
- HansJan
- Moderator
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Dat lukte mij ook niet. Nu moet het zijscherm eraf.
Geintje ... binnenkuip eruit en dan kan je er bij.

Geintje ... binnenkuip eruit en dan kan je er bij.

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
- SaluG
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
@jaapje @HansJan
Jullie grapjes hebben kwam vandaag wel voor in de garage. Monteur gaf me eerst een koperen draad om het er zelf uit te vissen, maar dat schoot niet op. Toen zei monteur dat eraf halen van de zijscherm de enige optie was. Hij de auto op de brug doen, waar ie zag dat het ook via de binnenkuip kon.
Nou, de nieuwe ledlichtjes zitten er op. De draadjes goed vastgetaped zodat ze een volgende keer niet weer losschieten en de units vastgemaakt met nanotape
Jullie grapjes hebben kwam vandaag wel voor in de garage. Monteur gaf me eerst een koperen draad om het er zelf uit te vissen, maar dat schoot niet op. Toen zei monteur dat eraf halen van de zijscherm de enige optie was. Hij de auto op de brug doen, waar ie zag dat het ook via de binnenkuip kon.
Nou, de nieuwe ledlichtjes zitten er op. De draadjes goed vastgetaped zodat ze een volgende keer niet weer losschieten en de units vastgemaakt met nanotape

- toutdroit
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Erg benieuwd of de units vast blijven zitten met nano tape. 

In Nederland: Audi A2 BBY 2005; heel erg sprintblauw
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005