afdekkapje schroef handgreep achter
Bij de handgreep boven het achterportier achter de bijrijder mis ik nog 1 kunststof afdekkapje om de schroef te camoufleren. Het gaat om het afdekken van de achterste schroef (aan de kofferbak kant). Kleur: grijs. Heeft iemand nog zoiets liggen of heeft iemand een onderdeelnummer waarmee ik er eentje kan bestellen?
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik begrijp niet goed wat voor kapje jij bedoelt, als het de handgreep zelf is, deze vast vast met 2 schroeven aan het deurpaneel maar hier zitten geen kapjes op !! De enige andere schroef die in het zicht kan zitten, is de schroef die bij de hoge toon luidspeaker zit, maar dan spreken we van een afdekroostertje. Wellicht verheldert een foto wat jij bedoelt
@Chipsoer: De A2 heeft in verschillende uitvoeringen een verschillend aantal handgrepen aan de hemelbekleding. Daar is op A2-freun een mooi topic over. Zelf heb ik 4 handgrepen (sideguard airbags en OSS), maar 3 (standaard?) of 0 (1.2tdi) kan ook, afhankelijk van je uitvoering dus.
Zie dit topic voor meer info.
Zie dit topic voor meer info.
[quote="chipsoer"]Ik had effe NiET goed gelezen. !!! Ik heb 3 handgrepen in mijn A2, echter nog nooit opgelet, heb ze net eens voor de eerste keer bekeken[/quote]
Zo zie je maar weer, de A2 blijft je verbazen.
Voor de duidelijkheid, ik bedoel de handgreep die (bijna) aan het plafond zit bij de achterbank (aan de bijrijders kant) en dan het afdekkapje aan de kofferbak kant.
Misschien bezoekt iemand hier binnenkort nog een sloper, waar er eentje in zit?
Zo zie je maar weer, de A2 blijft je verbazen.
Voor de duidelijkheid, ik bedoel de handgreep die (bijna) aan het plafond zit bij de achterbank (aan de bijrijders kant) en dan het afdekkapje aan de kofferbak kant.
Misschien bezoekt iemand hier binnenkort nog een sloper, waar er eentje in zit?