Audi A2 benzine gezocht
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Die colt gewoon laten staan, is helemaal niets.
Die Mazda demio is natuurlijk niet voor niets goedkoper! ga er maar eens mee rijden en stap daarna toch even in een A2, dan hoef je die Demio zeker niet meer!!!!
Theo
Die Mazda demio is natuurlijk niet voor niets goedkoper! ga er maar eens mee rijden en stap daarna toch even in een A2, dan hoef je die Demio zeker niet meer!!!!
Theo
Ga me best doen om me vrouw te overtuigen.
De inruil van de Toyota klopt wel. Gaat naar Afrika of naar het oostblok.
We kregen regelmatig te horen dat de onderhoud van de Audi aanzienlijk meer kosten met zich meebrengt. Wat hebben jullie over 1 jaar aan kosten met 15 à 20 duizend kilometer per jaar.
Ik weet dat op de ANWB site een vergelijken staat is deze realistisch
Alvast onwijs bedankt voor alle tips die ik krijg en de snelle reactie
De inruil van de Toyota klopt wel. Gaat naar Afrika of naar het oostblok.
We kregen regelmatig te horen dat de onderhoud van de Audi aanzienlijk meer kosten met zich meebrengt. Wat hebben jullie over 1 jaar aan kosten met 15 à 20 duizend kilometer per jaar.
Ik weet dat op de ANWB site een vergelijken staat is deze realistisch
Alvast onwijs bedankt voor alle tips die ik krijg en de snelle reactie
Zie het sticky topic "Wat heb je laten doen, waar en wat heeft het gekost". Ik rijd zelf al 2,5 jaar van jaarbeurt naar jaarbeurt zonder extra onderhoud (alleen extra uitgaven aan banden). Maar je kunt ook aan de beurt komen, al zijn dat doorgaans de echte uitzonderingen.
Mij zul je niet makkelijk in een jap zien rijden! Voelt allemaal veel te plastic aan. De naam van de auto zegt al genoeg! Ondanks dat een gemiddelde A2 10 jaar jong is krijg je nog veel bekijks! Dat gaat met een colt o.i.d. niet lukken. Een A2 is en blijft een bijzondere auto, die niet in elke hoek van de straat tegenkomt!!
Ja, je hebt automobielen. Daar hoort de A2 bij en je hebt vervoermiddelen zoals de Colt en de Demio.
Dat kun je nu eenmaal niet met elkaar vergelijken.
Als je op een verjaardag meldt dat je een colt of demio rijdt stokt het gesprek en wordt je medelijdend aangekeken. Als je meldt dat je een A2 rijdt is iedereen nieuwsgierig en jaloers.
geloof mij nou maar.
groet
audietje
Als je op een verjaardag meldt dat je een colt of demio rijdt stokt het gesprek en wordt je medelijdend aangekeken. Als je meldt dat je een A2 rijdt is iedereen nieuwsgierig en jaloers.
geloof mij nou maar.
groet
audietje
Ja dat geloof ik best
Heb nu carte blanche gekregen van me vrouw. Zij is het zoeken redelijk zat. Nu is de vraag wat geeft iemand voor mijn oude toyota, Bij de dealers kreeg als ik hem inruilde a +/-1000 euro korting.
Dus opzoek naar een audi a2.
. Een beetje als streef bedrag hebben wij dat we na aftrek van onze oude auto nog 4000 bij moeten betalen. Er zit wel een klein beetje haast achter aangezien de apk nog maar 1 maand geldig is.
Kwa kosten viel het me eigenlijk reuze mee. Grote beurt is omstreeks de 600 euro + d-riem of een setje remmen. Hopelijk heb ik niet over een kaar een kerstboom in de straat staan alleen. Woont er nog iemand hier in de bollenstreek waar ik mischien even kan buurten voor tips en tricks bij de aankoop?
Heb nu carte blanche gekregen van me vrouw. Zij is het zoeken redelijk zat. Nu is de vraag wat geeft iemand voor mijn oude toyota, Bij de dealers kreeg als ik hem inruilde a +/-1000 euro korting.
Dus opzoek naar een audi a2.

Kwa kosten viel het me eigenlijk reuze mee. Grote beurt is omstreeks de 600 euro + d-riem of een setje remmen. Hopelijk heb ik niet over een kaar een kerstboom in de straat staan alleen. Woont er nog iemand hier in de bollenstreek waar ik mischien even kan buurten voor tips en tricks bij de aankoop?
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Google eens op "toyota export" en kijk wat men voor de Carina voor export wil geven.
Hiermee sta je wat sterker in de onderhandelingen bij de garage (lees korting bedingen).
Je hebt dan immers geen inruil.
Als de zoektocht niet snel wil slagen, overweeg om de Carina toch APK te keuren, dit geeft je meer tijd voor het zoeken naar een goede auto voor de juiste prijs.
Suc6 met de zoektocht.
Hiermee sta je wat sterker in de onderhandelingen bij de garage (lees korting bedingen).
Je hebt dan immers geen inruil.
Als de zoektocht niet snel wil slagen, overweeg om de Carina toch APK te keuren, dit geeft je meer tijd voor het zoeken naar een goede auto voor de juiste prijs.
Suc6 met de zoektocht.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot 

[quote="Romulus"]Zie het sticky topic "Wat heb je laten doen, waar en wat heeft het gekost". Ik rijd zelf al 2,5 jaar van jaarbeurt naar jaarbeurt zonder extra onderhoud (alleen extra uitgaven aan banden). Maar je kunt ook aan de beurt komen, al zijn dat doorgaans de echte uitzonderingen.[/quote]
Wat Romulus hierboven schrijft kan ik helemaal mee instemmen
. Als je een A2 kunt kopen die fatsoenlijk is bijgehouden tuf je daar wat onkosten betreft niet duur mee. Ik heb mijn A2 al ruim 5 jaar zonder noemenswaardige onkosten :o . Daar hoef je hem niet voor te laten staan. De A2 blinkt uit aan rijgenot
. Je zal geen andere wagen vinden die beter rijd in die gewichtsklasse. Het is zelfs zo dat als je er mee rijd het gevoel hebt dat je in een veel grotere auto tuft. Daar komt bij dat het verbruik laag is en dat de auto veel ruimer is dan je denkt. Voorin maar ook achterin kunnen 4 volwassenen perfect zitten. Goedkoop in de wegenbelasting en wat ook nog prettig is dat de kofferruimte ook niet misselijk is :lol: . Wat wil je nu nog meer. Als je het een leuk karretje vindt zou ik daar voor gaan, maar let wel deze gasten op het forum zijn wel besmet met het A2 virus 8-) , en geloof me daar ben je als je het oploopt nog niet van af
.
Veel succes met jullie keuze.
Sjors
Wat Romulus hierboven schrijft kan ik helemaal mee instemmen

Veel succes met jullie keuze.
Sjors
[quote="audietje"]Ja, je hebt automobielen. Daar hoort de A2 bij en je hebt vervoermiddelen zoals de Colt en de Demio.
geloof mij nou maar.
groet
audietje[/quote]
Haha dat is wel grappig. Wij hebben eigenlijk deze auto gekocht om goedkoper/kleiner te gaan rijden, maar ik krijg nu steeds reacties van "zozo dure auto" en "jullie laten het breed hangen".
geloof mij nou maar.
groet
audietje[/quote]
Haha dat is wel grappig. Wij hebben eigenlijk deze auto gekocht om goedkoper/kleiner te gaan rijden, maar ik krijg nu steeds reacties van "zozo dure auto" en "jullie laten het breed hangen".