A2 1.4 TDI 90PK gezocht

Je zoekt een A2 ? Dit is het juiste forum.
TDI3

20 mar 2014, 14:55 0 x

Wat tips waar je misschien wat aan hebt . Ik ben zelf ook nog op zoek en kom de vreemdste zaken tegen.

Als je in duitsland koopt ga echt zelf (laat) ter plaatse kijken.
Gisteren voor niks naar dortmund gereden. ( in de advertentie 189.000 na telefonisch contact en herhaalde bevestiging km stand . advertentie aangepast naar 195000 te rplaatse 203.400 )
Andere velgen er onder dan op de foto 's .

.Scheckheft bei audi , 2x gevraagd en bevestigd gekregen bleek dus 1e beurt door audi en daarna vaag. ) Volgende keer vraag ik of ze foto s kunnen mailen van onderhoudsboekje.

Inderdaad als de auto door audi onderhouden is heeft koop9 ook voor mij al eens chassisnummer nagetrokken .
Echt erg aardig (en ook hier koop9 nog een keer bedankt)

In Middelburg staat een getunde A2 (van een oud forumlid) ik vind de stand wat te hoog maar is wel een A2 met veel opties
enn meer dan standaard pk"s .

en is inmiddels mijn ervaring volhouden en geduld . . ;)
Nou jij ook succes .
flipjevandejam

20 mar 2014, 23:20 0 x

Aii, dat is jammer, dat gebeurt mij wel meer bij het uitzoeken van een auto.

Bedankt voor de tips! Ik hoop dat je snel iets zult vinden, ik ga morgen op pad.
Audi_gekkie

20 mar 2014, 23:49 0 x

[quote="flipjevandejam"]Heb wederom een update, heb uitgebreid contact gehad met de verkoper (particulier) van deze auto:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=244782384

Het klinkt als een goed verhaal:
- Gaf aan dat het een importauto betreft
- Hij heeft hem zelf nagetrokken en wilde ook direct het chassisnr geven
- Schekheft aanwezig
- 1 voorgaande bezitter
- Alle onderhoudspapieren en stempels aanwezig, incl 2 TUV rapporten uit 2008 en 2010
- 2 sleutels (beide ab)

Daarnaast gaf hij aan dat als ik een auto aandraag, hij hem voor 500 euro wilt importeren.
Een redelijke deal?[/quote]

Ik vind het zeker geen deal. Best prijzig als ik het vergelijk met onze A2 (Tweety).
Er hoort een Tüv-rapport bij te zitten van 2012, want Tüv is om de 2 jaar.
Het is een A2 van voor juni 2002, dus kleinere brandstoftank. Dit was voor mij een belangrijk min-punt.
Verder haal ik nogmaals aan dat je geen garantie meer hebt op het OSS. Als je er problemen mee krijgt en dit wilt fixen=kassa.
Verder zo te zien wel een nette auto, met een niet origineel middenconsole van "geborsteld aluminium"= plakplastic.

De auto staat zo te zien in Nederland (er zitten ook foto's tussen uit Duitsland) en misschien wel in Ootmarsum.
Mijn werkgebied is o.a. Ootmarsum, ik kom er 4x in de week.
Als je nog steeds enthousiast bent, wil ik best voor je kijken.
Audi_gekkie

31 mar 2014, 14:08 0 x

@flipjevandejam
En is het wat geworden?
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

31 mar 2014, 14:31 0 x

[quote="flipjevandejam"]Daarnaast gaf hij aan dat als ik een auto aandraag, hij hem voor 500 euro wilt importeren.
Een redelijke deal?[/quote]
Er zijn meerdere bedrijven die auto's in opdracht importeren inclusief het transport naar Nederland. De tarieven verschillen, het is maar net wat je ervoor krijgt.

Als je nog niets hebt gevonden moet je misschien eens contact zoeken met Jan Eenink. Het zoeken en importeren van Audi A2's is voor hem dagelijkse kost en hij is een begrip in dit wereldje.

www.marktplaats.nl/a/auto-s/audi/m79328 ... allic.html

Succes!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
Plaats reactie