Gezocht: goede Audi A2
- Audi_gekkie
@2004A2 Zoals ik al zei, niet aardig van mij. :|
Ik kan mij echter niet voorstellen dat, als je een auto wilt verkopen je niet vooraf goede info kunt geven.
Maar goed blijkbaar vindt niet iedereen dit belangrijk.
Hoe weet jij @audriest zijn voornaam? Dit staat nergens vermeld.
Je kunt overigens je A2 hier te koop aanbieden:
http://www.audi-a2.nl/categories/te-koop-auto-s
Ik kan mij echter niet voorstellen dat, als je een auto wilt verkopen je niet vooraf goede info kunt geven.
Maar goed blijkbaar vindt niet iedereen dit belangrijk.
Hoe weet jij @audriest zijn voornaam? Dit staat nergens vermeld.
Je kunt overigens je A2 hier te koop aanbieden:
http://www.audi-a2.nl/categories/te-koop-auto-s
- AudiFanSedert1971
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
@2004A2 heeft al moeite gedaan om zijn profiel aan te passen wellicht volgt zijn advertentie nog op het forum.
Hij wel netjes is geweest de reden heeft uitgelegd.
Laten wij hopen dat dit niet meer voorkomt en laten wij met zijn allen ervan wat geleerd hebben en het niet meer verder over hebben. :-t
@peter de moderator doet dit allemaal vrijwillig in zijn vrije tijd erbij met een zeer beperkte vergoeding van advertentie kosten.
Zou handig in een script vlak na account aangemaakt wordt de profiel ingevuld moet zijn voordat je werkelijk kunt inloggen,probleem opgelost.
Indien je zoekende bent een optie hebt met vermelding zoekende naar A2 Na 10e keer inloggen gevraagd wordt bij het inloggen deze niet inmiddels vervallen is en zo ja de gegevens moet wijzigen.
heb je ook niet het probleem mensen je steeds benaderen je zoekend bent.
Zou mooi zijn dit Peter de moderator kan regelen.
Hij wel netjes is geweest de reden heeft uitgelegd.
Laten wij hopen dat dit niet meer voorkomt en laten wij met zijn allen ervan wat geleerd hebben en het niet meer verder over hebben. :-t
@peter de moderator doet dit allemaal vrijwillig in zijn vrije tijd erbij met een zeer beperkte vergoeding van advertentie kosten.
Zou handig in een script vlak na account aangemaakt wordt de profiel ingevuld moet zijn voordat je werkelijk kunt inloggen,probleem opgelost.
Indien je zoekende bent een optie hebt met vermelding zoekende naar A2 Na 10e keer inloggen gevraagd wordt bij het inloggen deze niet inmiddels vervallen is en zo ja de gegevens moet wijzigen.
heb je ook niet het probleem mensen je steeds benaderen je zoekend bent.
Zou mooi zijn dit Peter de moderator kan regelen.
"Stilstand is achteruitgang"
A2 1.4 BBY '02,
522.300.km, juli '13 161.600.km
A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
A2 1.4 BBY '02,

A2 1e 1.6 FSI '04, 294.000.km ,mrt'20 238.300.km
A2 2e 1.6 FSI '04, 301.375km ,dec '21 261.100.km lid Audiclub.nl
**Goede of slechte bedoelingen...?**
lekker belangrijk! @2004A2 is nieuw, stelt zich niet voor en biedt wel iets aan, maar weet niet wat. Volgens mij is het forum daar niet voor, maar als hij profiel etc aanvult en inderdaad een gelijkgestemde blijkt (...) is hij alsnog van harte welkom. Dat is toch keurig?
Moderator?
Alle eer voor het vele werk van @Peter maar grotendeels kunnen we dat ook best zelf. Beetje meningsverschil af en toe hoort er ook bij! Korte tenen en af en toe beetje stoom afblazen mag best, toch? Boos worden prima, boos blijven is niet handig (wijsheid van mn Oma); uitpraten en dan die kiepauto zand erover!
En als we dat dan allemaal gehad hebben, gaan we @audriest aan een mooie A2 helpen toch? Misschien een mooie importeren? Of---nog leuker misschien--- een wat mindere kopen en hem helmaal naar je eigen smaak maken?
lekker belangrijk! @2004A2 is nieuw, stelt zich niet voor en biedt wel iets aan, maar weet niet wat. Volgens mij is het forum daar niet voor, maar als hij profiel etc aanvult en inderdaad een gelijkgestemde blijkt (...) is hij alsnog van harte welkom. Dat is toch keurig?
Moderator?
Alle eer voor het vele werk van @Peter maar grotendeels kunnen we dat ook best zelf. Beetje meningsverschil af en toe hoort er ook bij! Korte tenen en af en toe beetje stoom afblazen mag best, toch? Boos worden prima, boos blijven is niet handig (wijsheid van mn Oma); uitpraten en dan die kiepauto zand erover!
En als we dat dan allemaal gehad hebben, gaan we @audriest aan een mooie A2 helpen toch? Misschien een mooie importeren? Of---nog leuker misschien--- een wat mindere kopen en hem helmaal naar je eigen smaak maken?
- Audi_gekkie
Bedankt @Karel voor de wijze woorden.
- Audi_gekkie