Colorstorm zilvergrijs gezocht
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ik zie bij Pieter G geen FSI, geen Colour Storm en ook geen zilvergrijze...
De topic starter zoekt FSI, Colour Storm en zilvergrijs in één auto die vanwege de Colour Storm een A2 moet zijn. Dus de zilvergrijze A4 cabrio met 3.2 FSI motor rekenen we niet goed. En waarschijnlijk zoekt hij geen rechts gestuurde auto, al ziet die er zeker mooi uit.

De topic starter zoekt FSI, Colour Storm en zilvergrijs in één auto die vanwege de Colour Storm een A2 moet zijn. Dus de zilvergrijze A4 cabrio met 3.2 FSI motor rekenen we niet goed. En waarschijnlijk zoekt hij geen rechts gestuurde auto, al ziet die er zeker mooi uit.

- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Een "wanna be" Color storm met 1.4 16V motor. Een echte S-line, gezien het merkje op de serviceklep en de vloermatten ... 

- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Of tevens "wannabee" S-line? Ik zie alleen S-line velgen, geen S-line stuur, geen zwarte hemel...
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Vergeten de " " te zetten,Peter_Maathuis schreef: ↑07 nov 2020, 16:09Of tevens "wannabee" S-line? Ik zie alleen S-line velgen, geen S-line stuur, geen zwarte hemel...

Blijkbaar is het lucratief om A2's om te toveren in look-a-like Color Storms ...