Comfort module

Je zoekt een A2 ? Dit is het juiste forum.
Thck
Motortype: (nog) geen Audi A2

14 dec 2011, 15:10 0 x

Lijkt mij voor diegene die een probleem hebben een heel mooi aanbod!!!!!
Sanderc

14 jan 2012, 15:04 0 x

Even nog een vraagje over de comfortmodule: ik heb ook elektrische ramen voor, elektrische achterklep en tankklep met centrale afstandbediening, maar hoe gaan de ramen dan automatisch open?? Moet ik dan de "open"knop lang inhouden? Voor de deuren en ramen te openen op afstand?

Bij mijn a2 doet die dat niet....alle deuren gaan gewoon open, maar de voorramen zakken niet.

Groeten
j.hoeben1

14 jan 2012, 15:44 0 x

[quote="Sanderc"]Even nog een vraagje over de comfortmodule: ik heb ook elektrische ramen voor, elektrische achterklep en tankklep met centrale afstandbediening, maar hoe gaan de ramen dan automatisch open?? Moet ik dan de "open"knop lang inhouden? Voor de deuren en ramen te openen op afstand?

Bij mijn a2 doet die dat niet....alle deuren gaan gewoon open, maar de voorramen zakken niet.

Groeten[/quote]

Dan zijn die bij jouw denk ik uitgezet. In begin dat ik de wagen had heb ik een paar keer gehad dat als ik weer bij de auto kwam mijn voorste twee ramen helemaal open stonden. Dat is natuurlijk niet te hebben en dat hebben ze toen bij de dealer uitgezet.

Gr. Sjors
Sanderc

14 jan 2012, 15:47 0 x

En hoe kan je dat dan activeren? Kan dat vw/audi dealer alleen of ook iemand met een vag-computer thuis?
Plaats reactie