A2 met driepersoons achterbank

Je zoekt een A2 ? Dit is het juiste forum.
okuki

22 jun 2012, 00:24 0 x

[quote="mvdklip"]Daarentegen is het dan wel weer een lekker grondige proefrit. ;) [/quote]
Beter een grondige dan geen, maar daar ik denk niet dat de verkoper er ook zo over denkt ;)
mvdklip

23 jun 2012, 21:37 0 x

Ja! Daar is ie dan. Per toeval gevonden in het geboortedorp van m'n vrouw waar hij ooit nieuw geleverd is door de plaatselijke Toyota dealer. Daarna is hij twee keer ingeruild, dus ik ben nu de derde eigenaar. Het gaat om een Mauritiusblauwe A2 1.4 TDI (75pk) Proline uit 2004 met 189dkm op de teller en airco, een panoramadak, cruise control en driepersoons achterbank als opties.

De foto's ga ik nu toevoegen. Ik vind de kleur zelf bijzonder mooi.

[album]533[/album]
[album]534[/album]
[album]535[/album]
[album]536[/album]
[album]537[/album]

De auto is niet dealeronderhouden en ik heb hem meegenomen zonder garantie. Het panoramadak gaat nog goed open en dicht maar knakt wel halverwege. Maar goed, de prijs is dan ook wel netjes vind ik zelf. Ik heb alleen de winterbanden op (niet-origineel) LM moeten laten staan. Die waren nog eens 250,- euro extra en dat waren ze me niet waard.
Romulus

23 jun 2012, 22:15 0 x

Proficiat! Heel mooie kleur inderdaad! Had vanmiddag prachtig in het palet gepast. :mrgreen:

Veel plezier ervan!
okuki

23 jun 2012, 22:57 0 x

Proficiat met de aankoop, veel fijne kilometers gewenst zonder al te grote kosten.
joris1980
Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)

23 jun 2012, 23:22 0 x

Gefeliciteerd met n hele mooie A2 :D Ben zelfs n btje jalours op je aanwinst! :oops: Vind t een erg mooie kleur! Had prima tussen de mijne & blauwe colourstorm gepast op de meeting! Volgende keer :?: :!:

Fijne kilometers gewenst!

Joris1980
mvdklip

24 jun 2012, 11:06 0 x

Thanks!

Het dak ga ik aanpakken door de auto eerst in NL voor de grote beurt te sturen en als aandachtspunt het dak op te geven. Daar staat op dit moment een vaste prijs van 299,- inclusief (waardebon voor) APK voor. Vervolgens ga ik aangeven dat ik in Duitsland coulance op het dak kan krijgen. Ben benieuwd of de lokale dealer daar nog iets mee kan/wil. Zo niet, dan maak ik een afspraak met Rinner. Dat zou dan nog een stukje makkelijker moeten zijn aangezien de auto dan in de mobiliteitsgarantie zit.

Verder loopt het op zo'n dorp allemaal net iets anders dan je gewend bent. Bij aankomst was de eigenaar van de zaak bijvoorbeeld lunchen en moest ik maar om 14:00 terug komen. Vervolgens bleek dat er maar 1 set groene platen was en dat de volgende proefrit om 14:30 stond. Last but not least bleek het serviceboekje spoorloos. :P Nou is de boel daar allemaal heel goed te vertrouwen, maar elders had ik hem onder die condities natuurlijk nooit gekocht. Nu heb ik de complete onderhoudshistorie in de computer mogen bekijken en wordt het serviceboekje opgevraagd bij de vorige eigenaar. Hopen dat die het nog heeft. Zo niet, sja dan maar een blanco boekje. Ik verwacht toch geen (Toyota) stempels in het originele boekje. ;-)

Oh ja, ik heb me trouwens ook niet hoeven te legitimeren voor de proefrit. Ik kreeg hem zo mee. :P Enneh de auto is contant betaald, maar ik had het ook achteraf mogen overmaken. :D
audietje

24 jun 2012, 13:57 0 x

Hele mooie kleur inderdaad. Die hadden we niet in Reuver gisteren.
Veel plezierige KM's toegewenst ! en succes met het dak.
Het dak in mijn vorige A2 maakte ook een knak halverwege. Heeft de dealer nooit helemaal weg gekregen. Het dak is overigens wel blijven functioneren. Van Rinner had ik toen nog nooit gehoord.
groet
Audietje
j.hoeben1

24 jun 2012, 16:11 0 x

[quote="audietje"]Hele mooie kleur inderdaad. Die hadden we niet in Reuver gisteren.
Veel plezierige KM's toegewenst ! en succes met het dak.
Het dak in mijn vorige A2 maakte ook een knak halverwege. Heeft de dealer nooit helemaal weg gekregen. Het dak is overigens wel blijven functioneren. Van Rinner had ik toen nog nooit gehoord.
groet
Audietje[/quote]

Die hadden we niet in Reuver, audietje toch :mrgreen: , hoe kan je nou zoiets zeggen, er waren wel héééééééle mooie bij, zeg maar allemaal :!: :D .

Sjors
audietje

24 jun 2012, 16:48 0 x

Ja Sjors,
Absoluut: Allemaal mooi gisteren in Reuver. Maar de kleur "mauritiusblauw"was er niet bij.
vandaar mijn opmerking. (maar dat begreep je wel) :P
groet
audietje
j.hoeben1

24 jun 2012, 17:22 0 x

[quote="audietje"]Ja Sjors,
Absoluut: Allemaal mooi gisteren in Reuver. Maar de kleur "mauritiusblauw"was er niet bij.
vandaar mijn opmerking. (maar dat begreep je wel) :P
groet
audietje[/quote]

Hi,Hi, grapje ;)

Sjors
Plaats reactie