Alles heeft dus even stil gelegen, ik zal de opties gelijk even nalopen die hier eerder zijn gedeeld

Mooie inderdaad, valt mij wel op dat sommige A2's echt behoorlijk 'versleten' lijken te zijn. Waarschlijk door de softtouch. Als ik dan meer dan 3000 euro uit geef voelt dat toch een beetje dubbel. Ondanks het technisch niet onaardig lijkt. Mijn vrouw is wat minder enthousiast over de kleur ook.FrankDercks schreef: ↑02 dec 2022, 22:39Ik zag op Gaspedaal.nl een blauw/grijze A2 1.4 staan, met ruim 200000 km op de teller.
Volgens mij een redelijk mooie A2, vraagprijs euro 3245,-. In Oosterhout NB...
https://www.autowereld.nl/audi/a2/1-4-p ... 1663010257
Heerlijk dat rode leer! Doet mij denken aan mijn astra cabriolet die exact het zelfde interieur had destijds. Maar mijn vrouw vind dit denk ik wel een beetje teIs dit zwarte exemplaren met rood leren interieur wat? Of is het rode leer te?
Toptip! ziet er goed uit! Ik heb mijn vrouw de auto ook laten zien. ze is niet gelijk fan van het lichte interieur maar ze begrijpt ook wel dat je op de occasionmarkt niet alles helemaal naar wens kunt krijgen. Maar over de rest van de auto is ze enthousiast.Hoi,
Onderstaande ziet er in ieder geval van binnen erg netjes uit.
Mooie kleur ook en voor Euro 2.750,- netjes geprijsd.
Als ik een A2 koop voor 3000-3500 euro dan dit je al iets boven de gemiddelde A2 occasionprijs. En is ook (voor ons) wat geld. Dan wil ik niet het gevoel hebben een 'versleten uitgeleede' auto te hebben. En ja het zijn maar de knopjes, technisch kan de auto prima zijn. Maar het voelt gewoon dan niet goed. Het is ook geen barrel van 500 euro die je koop. De Bovengenoemde A2 in limburg ziet er netjes uit en lijkt er niet zo'n last van te hebben, dus het kan ook prima. Sowieso een beetje net interieur zegt wel iets over hoe er met de auto is omgegaanIk ben niet objectief meer doordat ik redelijk wat Youngtimers heb gehad en begrijp niet zo goed waarom zaken als versleten softtouch, knop van verlichting waar de verf af is en meer van dat soort zaken belangrijk zijn.