A2 met driepersoons achterbank

Je zoekt een A2 ? Dit is het juiste forum.
Romulus

17 aug 2011, 23:41 0 x

[quote="mvdklip"]In Duitsland is het vinden van een vijfpersoons A2 geen probleem. Onze huidige A2 staat dan ook inmiddels te koop.[/quote]Ik duim met jullie mee (helaas geen tijd om trouw alle genoemde advertenties mee te bekijken). Nette advertentie, zag ik. Moet lukken om daarmee een goed nieuw baasje te vinden.

Overigens zijn er afgelopen jaar minimaal twee vijfzits A2's door leden op het Duitse forum te koop aangeboden (Gelsenkirchen en Hannover - niet eens zo ver weg, dus). Maar ja, die timing hè... ik houd de Basar daar voor je mee in de gaten.
mvdklip

18 aug 2011, 21:56 0 x

Thanks! Ik kom zelf niet op het forum van onze Oosterburen. M'n Duits is er gewoon net te slecht voor.

Weer twee gevonden:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=lj4ty3xtxwzk
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=ljpwwxvojrfi
mvdklip

22 aug 2011, 13:47 0 x

Dit is wel echt een mooie:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=maalsogctsgg

Mooie kilometerstand, 1.6 FSI, sportstoelen, concert, OSS en ook een redelijke prijs. Minder mooie velgen en op 4 uur rijden. Na ja, eerst m'n eigen A2 maar eens weg.
Romulus

22 aug 2011, 13:51 0 x

[quote="mvdklip"]Dit is wel echt een mooie:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=maalsogctsgg

Mooie kilometerstand, 1.6 FSI, sportstoelen, concert, OSS en ook een redelijke prijs. Minder mooie velgen en op 4 uur rijden. Na ja, eerst m'n eigen A2 maar eens weg.[/quote]Hm, die velgen gaan van 'n afstandje wel maar ik vind de Audi "original" toch alle fraaier.

Belangrijker: volgens mij heeft de wagen geen airco. :cry:
mvdklip

22 aug 2011, 14:47 0 x

Thanks! Soms zie je door de bomen het bos niet meer. Airco is inmiddels zo standaard dat je bijna zou kunnen vergeten dat het er ook niet op kan zitten. :P
falcon

22 aug 2011, 17:13 0 x

[quote="Romulus"]Hm, die velgen gaan van 'n afstandje wel maar ik vind de Audi "original" toch alle fraaier. Belangrijker: volgens mij heeft de wagen geen airco. :cry: [/quote]
Ha, Thijs probeert z'n setje velgen aan je te slijten, hou 'm in de gaten :P Ik ben 't met Thijs eens vwb de airco (en ook vwb de lm 6spaaks-velgen die standaard heel mooi zijn). Ik zou geen a2 kopen met van die draaiknop-ventilatie. De automatische airco werkt echt fantastisch, daar zou ik niet zonder willen (ook al gebruik ik 'm misschien 20 dagen per jaar...)!
Romulus

22 aug 2011, 17:42 0 x

[quote="falcon"]Ha, Thijs probeert z'n setje velgen aan je te slijten, hou 'm in de gaten :P [/quote]Tsss... tsss... er leest hier iemand tussen de regels door! :lol:
Sommige niet-originele velgen zijn fraai op de A2, maar van deze ben ik niet kapot. Ik vind bijv. dat de A3 "draaischijven" die ik erop heb, best ook origineel op de A2 geleverd hadden kunnen worden, ze staan hem goed. In tegenstelling tot sommige andere ontwerpen. De A2 lijkt daar gevoeliger voor dan bijv. de Golf of Passat (of mijn referentiekader is smaller).
[quote="falcon"]Ik ben 't met Thijs eens vwb de airco (en ook vwb de lm 6spaaks-velgen die standaard heel mooi zijn). Ik zou geen a2 kopen met van die draaiknop-ventilatie. De automatische airco werkt echt fantastisch, daar zou ik niet zonder willen (ook al gebruik ik 'm misschien 20 dagen per jaar...)![/quote]Idem! Ze zijn dun gezaaid zonder airco (de enige die ik ken is van andere Thijs, mx-man) maar het zou voor mij een knock-out criterium zijn, ook gezien onze kleine passagier in de kinderstoel, op klamme dagen als gisteren.
Rens 79

22 aug 2011, 21:09 0 x

Thijs denk je wel aan je verbruik?

Je zou met die klamme dagen ook een vocht vreter bij hem in de buurt kunnen zetten :lol:
<!-- ia0 -->vochtvreter.jpg<!-- ia0 -->
.
Romulus

22 aug 2011, 22:20 0 x

[quote="Rens 79"]Thijs denk je wel aan je verbruik?

Je zou met die klamme dagen ook een vocht vreter bij hem in de buurt kunnen zetten :lol:[/quote]
Eten en gegeten worden, Rens :mrgreen:
mvdklip

23 aug 2011, 22:06 0 x

[quote="falcon"]
Ha, Thijs probeert z'n setje velgen aan je te slijten, hou 'm in de gaten :P Ik ben 't met Thijs eens vwb de airco (en ook vwb de lm 6spaaks-velgen die standaard heel mooi zijn). Ik zou geen a2 kopen met van die draaiknop-ventilatie. De automatische airco werkt echt fantastisch, daar zou ik niet zonder willen (ook al gebruik ik 'm misschien 20 dagen per jaar...)![/quote]

:P Ik heb op zolder nog een set originele zesspaaks liggen, dus de velgen zijn uiteindelijk het probleem niet. ;-) De airco is wel zonde, alhoewel ik inmiddels ook wel heb gemerkt dat een airco na 12 jaar (lees in m'n A3) z'n beste tijd wel gehad heeft. :P
Plaats reactie