Colorstorm zilvergrijs gezocht
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Er zijn verschillende uitvoeringen van het instrumentenpaneel - met chrome ringen, met zwarte ringen en met titanium ringen (in de S-line)
- Paulus
- Audi A2 clublid
- Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)
@TJT leuk dat je de advertentie doorstuurde. Dit soort auto's blijven interessant en ik zou er zeker op af gegaan als ik nog niet voorzien was.
Ik vermoed ook dat het geen echte is; de wielkastranden glanzen en inderdaad de spiegels horen zwart te zijn. Maar alsnog een fraai exemplaar.
Als jullie het leuk vinden zal ik binnenkort nog wat foto's maken van de mijne. Dat is wel het minste wat ik kan doen na zoveel hulp en enthousiasme in dit topic!
Ik vermoed ook dat het geen echte is; de wielkastranden glanzen en inderdaad de spiegels horen zwart te zijn. Maar alsnog een fraai exemplaar.
Als jullie het leuk vinden zal ik binnenkort nog wat foto's maken van de mijne. Dat is wel het minste wat ik kan doen na zoveel hulp en enthousiasme in dit topic!
- TJT
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Wat betreft de zwarte elementen: Deze zijn van zichzelf inderdaad mat zwart, maar kunnen doormiddel van polijsten wel glanzend worden gemaakt. Ik heb dat wel eens gezien bij iemand die een rode CS heeft. Het mat zwarte dak glom ook nadat deze was gepolijst.
Verder kijk ik uit naar foto’s van jouw echte 1.6 FSI grijze CS!
Verder kijk ik uit naar foto’s van jouw echte 1.6 FSI grijze CS!
- TJT
Mooie foto’s!
Je grijze A2 Colour.Storm staat er mooi bij, Paulus!
Ik denk dat ik de blauwe CS stoffering toch wel het beste vind passen bij de grijze CS. Rood steekt dan toch weer teveel af naar mijn mening.
Verder naast de uniekheid ook gewoon nog een mooie auto om te zien qua optische staat en ook zeer rijk uitgerust. Houd ik van!
Je grijze A2 Colour.Storm staat er mooi bij, Paulus!
Ik denk dat ik de blauwe CS stoffering toch wel het beste vind passen bij de grijze CS. Rood steekt dan toch weer teveel af naar mijn mening.
Verder naast de uniekheid ook gewoon nog een mooie auto om te zien qua optische staat en ook zeer rijk uitgerust. Houd ik van!
- HansJan
- Moderator
Staat er goed bij @Paulus!
Die uitschakelbare bijrijders airbag, dat is een unicum. Heel weinig geleverde optie. Maakt hem nog meer bijzonder
Die uitschakelbare bijrijders airbag, dat is een unicum. Heel weinig geleverde optie. Maakt hem nog meer bijzonder

Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16