Misfire 1.6 FSI

Je zoekt een A2 ? Dit is het juiste forum.
YellowFellow

22 apr 2012, 20:32 0 x

[quote="@lf"]Is Elsawin voor de A2 ergens te downloaden?[/quote]

Op de nieuwsgroepen komt het af-en-toe 's voorbij. Ik heb het hier op harddisk.
Ongeïnstalleerd is het 11,8 GB. PB mij je adres maar even, dan stuur ik je een paar DVD's

Groet,

Marcel
@lf

22 apr 2012, 20:55 0 x

Hoi YellowFellow, bedankt! Ik ben het op dit moment aan het downloaden vanaf Spotnet (nieuwsgroepen) Moet nog wel even de Audi data opsnorren maar dat gaat volgens mij lukken via Torrents. Bedankt voor jouw aanbod! Zowieso waardeer ik jullie betrokkenheid bij dit probleem. Jullie input is erg waardevol voor mij!
YellowFellow

22 apr 2012, 21:17 0 x

[quote="@lf"]Hoi YellowFellow, bedankt! Ik ben het op dit moment aan het downloaden vanaf Spotnet (nieuwsgroepen) Moet nog wel even de Audi data opsnorren maar dat gaat volgens mij lukken via Torrents. Bedankt voor jouw aanbod! Zowieso waardeer ik jullie betrokkenheid bij dit probleem. Jullie input is erg waardevol voor mij![/quote]
Check wel ff of je er een crack bij hebt anders werkt 't niet :) Weet niet of je ook dezelfde versie hebt als ik, maar de installatie is een beetje gammel en je moet iets van 50 updates met de hand confirmeren. Anyway, als je nog wat nodig hebt hoor ik het wel. Succes!
Rinus
Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)

23 apr 2012, 10:13 0 x

[quote="YellowFellow"][quote="@lf"]Is Elsawin voor de A2 ergens te downloaden?[/quote]

Op de nieuwsgroepen komt het af-en-toe 's voorbij. Ik heb het hier op harddisk.
Ongeïnstalleerd is het 11,8 GB. PB mij je adres maar even, dan stuur ik je een paar DVD's

Groet,

Marcel[/quote]

Op MP vaak te koop staand, voor rond een tientje.
Plaats reactie