[quote="mvdklip"]Heb ik eindelijk een beetje leuke vijfpersoons A2 gevonden:
Blijkt ie hier 600km vandaan te staan.

Hij staat in D 18106 Rostock.
Hij komt uit 2002 met iets minder dan 150dkm op de teller en moet 4300,- euro kosten bij een particulier. Maar ja, een auto op 300km afstand halen is 1 ding, maar 600km is echt wel een heel eind.

hock:
Iemand nog ideeen? Het voordeel van deze auto is de prijs, waardoor ik niet perse eerst m'n huidige A2 hoef te verkopen, maar m'n A3 naar de eerste de beste opkoper kan brengen. :lol:[/quote]
600km is natuurlijk niet misselijk maar het ligt er natuurlijk aan wat je er mee kan verdienen. Als dat een €1500 is heb je toch zat verdiend dacht ik zo. Het punt is natuurlijk dat je niet voor niets moet gaan want dan kan ik mij wel voorstellen dat je :evil: gaat kijken. Ik heb in het verleden is een trip gemaakt van een kleine 300km op en neer. We gingen naar een Mercedes kijken van twee jaar en ook nog bij een dealer. Het was de uitvoering en kleur met weinig km.ters die ik zocht. Zag er volgens de Dealer prima uit. Daar aangekomen schrokken wij ons het apelazeres. Het was of die kar bewijze van spreken onder een trein gekomen was, zelfs het dasbord was beschandaliseerd. Ik heb die verkoper zo :twisted: ongeveer aangekeken en hem eens flink (kun je wel invullen) toegewenst en zijn weer gegaan. Dus wat is wijsheid!
Gr. Sjors