Gezocht: Audi A2, hulp met zoeken
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Ja, het is deze kleur, maar misschien moeten we even wachten met verdere discussie totdat we weten wie hem heeft gekocht…
- Joostbo
Helaas helaas,
ik wilde zaterdag gaan kijken / kopen. Had al oppas geregeld voor de kinderen om er ook een dagje weg van te maken met mijn vrouw. Door de afstand (2,5 uur rijden) kon ik niet even na het werk op en neer rijden. Maar er word niets vast gehouden en is iemand anders mij voor, en heb ik pech
Balen, want inmiddels had ik wel aardig mijn zinnen op deze auto gezet. kleur is inderdaad prachtig
Maar in ieder geval bedankt voor het aandragen van deze auto, anders had ik hem uberhaupt niet gevonden. Nu maar weer op zoek naar eentje waar ik op tijd bij kan zijn, en bij voorkeur iets dichterbij
Al wil ik voor een mooi exemplaar best een stuk rijden.
https://www.autowereld.nl/audi/a2/a2-55 ... /foto.html
Deze staat hier wel vlak in de buurt te koop. Maar dat staat hij al eventjes volgens mij wat bij mij snel argwaan wekt met een auto met deze km stand. Je zou denken dat die nog wel een keer weg zou zijn. En ja ook hier erg versleten knoppen voor ramen, lichtschakelaar en climat control. Misschien 2e hands wat betere exemplaren te vinden voor het bedieningspaneel en schakelaars.
Rest van interieur is ook smoezelig maar daar kan ik wel wat mee. Valt mij ook op dat er leer in zit, maar geen stoelverwarming. Ik heb bij al mijn auto's , van uiteenlopende merken de laatste 15 jaar leer gehad, daar zat dan ook altijd (standaard) stoelverwarming op wat zeker met dit weer haast noodzaak is. Is dat bij Audi niet zo? Of zijn deze stoelen er naderhand in gezet denken jullie? Het is wel een origineel NL geleverde auto, bij RDW staat dat de kilometerstand logisch is. Dus weinig kilometers maar op basis van de foto's ziet hij er uit alsof hij een tonnetje meer heeft gelopen. Maar kan hij technisch natuurlijk verder prima zijn.
ik wilde zaterdag gaan kijken / kopen. Had al oppas geregeld voor de kinderen om er ook een dagje weg van te maken met mijn vrouw. Door de afstand (2,5 uur rijden) kon ik niet even na het werk op en neer rijden. Maar er word niets vast gehouden en is iemand anders mij voor, en heb ik pech

Balen, want inmiddels had ik wel aardig mijn zinnen op deze auto gezet. kleur is inderdaad prachtig
Maar in ieder geval bedankt voor het aandragen van deze auto, anders had ik hem uberhaupt niet gevonden. Nu maar weer op zoek naar eentje waar ik op tijd bij kan zijn, en bij voorkeur iets dichterbij

Deze staat hier wel vlak in de buurt te koop. Maar dat staat hij al eventjes volgens mij wat bij mij snel argwaan wekt met een auto met deze km stand. Je zou denken dat die nog wel een keer weg zou zijn. En ja ook hier erg versleten knoppen voor ramen, lichtschakelaar en climat control. Misschien 2e hands wat betere exemplaren te vinden voor het bedieningspaneel en schakelaars.
Rest van interieur is ook smoezelig maar daar kan ik wel wat mee. Valt mij ook op dat er leer in zit, maar geen stoelverwarming. Ik heb bij al mijn auto's , van uiteenlopende merken de laatste 15 jaar leer gehad, daar zat dan ook altijd (standaard) stoelverwarming op wat zeker met dit weer haast noodzaak is. Is dat bij Audi niet zo? Of zijn deze stoelen er naderhand in gezet denken jullie? Het is wel een origineel NL geleverde auto, bij RDW staat dat de kilometerstand logisch is. Dus weinig kilometers maar op basis van de foto's ziet hij er uit alsof hij een tonnetje meer heeft gelopen. Maar kan hij technisch natuurlijk verder prima zijn.
Audi A2 - 2000 - 1.4 16V 75PK
- Ger964
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Zou deze wat kunnen zijn?
Staat al even te koop en heeft wat liefde nodig.
Achterbumper is bijgespoten omdat er volgens de verkoper parkeerkrassen opzitten.
Lijkt mij eenvoudig op te lossen.
Verkoper heeft geen onderhoudsgeschiedenis bij de auto maar hem wel 3 jaar in bezit.
Prijs is onderhandelbaar en hij staat niet zo ver van Hengelo vandaan.
Een knap setje 15 of 16 inch lichtmetaal eronder en een lederen stuur maken er al een heel andere A2 van.
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... nt=desktop
Staat al even te koop en heeft wat liefde nodig.
Achterbumper is bijgespoten omdat er volgens de verkoper parkeerkrassen opzitten.
Lijkt mij eenvoudig op te lossen.
Verkoper heeft geen onderhoudsgeschiedenis bij de auto maar hem wel 3 jaar in bezit.
Prijs is onderhandelbaar en hij staat niet zo ver van Hengelo vandaan.
Een knap setje 15 of 16 inch lichtmetaal eronder en een lederen stuur maken er al een heel andere A2 van.
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... nt=desktop
- Bijlagen
-
- 32ed60bb-a35d-4bab-9eae-7a193420f31c.jpg (148.65 KiB) 582 keer bekeken
- Joostbo
Die heeft zeker wat liefde nodig, niet alleen de achterbumper maar ook het achter scherm is 'iets' mee gebeurd en moet bijgespoten worden. Achterklep zit ook een flinke pit wat meer dan alleen een krasje is en moet bijgewerkt worden. Paar fatsoenlijk wielen inderdaad en wat andere zaken. Import kosten + BPM komt á 500 euro er overheen. Allemaal niet erg, maar daarvoor vind ik de prijs wel wat aan de hoge kant. Voor een Colorstorm of verder hele fraaie uitvoering had ik het er misschien nog wel voor over gehad om er iets moois van te maken maar deze laat ik schieten. Toch bedankt 

-
- Audi A2 clublid
Deze had Peter al een keer gepost, maar zag ik zelf voorbij komen en lijkt best een goede + in de buurt bij jou:
https://www.autoscout24.nl/aanbod/audi- ... ch-results
https://www.autoscout24.nl/aanbod/audi- ... ch-results
- Peter_Maathuis
- Moderator
Je hebt de lichtschakelaar en kachelpaneeltje zo vervangen door iets mooiers, dus dat speelt geen rol, daar moet je doorheen kijken anders vind je nooit wat.Joostbo schreef: ↑14 dec 2022, 08:21...
Stoelverwarming is niet altijd aanwezig bij leder stoelen; ik ben het helemaal met je eens dat je als koper van een nieuwe auto erg dom bezig bent als je wel leer (duur) maar geen stoelverwarming (niet duur) aanvinkt.
Als je de optie-sticker fotografeert kun je zien met welke bekleding (en andere opties) de auto de fabriek heeft verlaten. Die sticker zit voor in het serviceboekje en in de auto bij de accu.
- Peter_Maathuis
- Moderator
Ik zou deze lekker laten staan - die hoek linksachter is niet fris...Joostbo schreef: ↑14 dec 2022, 09:36Die heeft zeker wat liefde nodig, niet alleen de achterbumper maar ook het achter scherm is 'iets' mee gebeurd en moet bijgespoten worden. Achterklep zit ook een flinke pit wat meer dan alleen een krasje is en moet bijgewerkt worden. Paar fatsoenlijk wielen inderdaad en wat andere zaken. Import kosten + BPM komt á 500 euro er overheen. Allemaal niet erg, maar daarvoor vind ik de prijs wel wat aan de hoge kant. Voor een Colorstorm of verder hele fraaie uitvoering had ik het er misschien nog wel voor over gehad om er iets moois van te maken maar deze laat ik schieten. Toch bedankt![]()
Import valt wel mee - met € 250 kom je een heel eind (BPM=0, huur autoambulance € 50, brandstof € 50, RDW € 100, kentekenplaten € 50)
- Joostbo
Ik dacht dat er altijd nog wel een 10% rest BPM op zat, vandaar dat ik van +/- 500 euro uit ging voor een A2 uit duitsland.
Maar deze laat ik inderdaad staan
Heb het nog nooit los gezien en bij alle auto's die ik heb gehad zat het er dan ook al standaard bij in het pakket als je de optie lederen bekleding aanvinkt. Maar goede tip van het service boekje. Ja ik probeer ook wel hier en daar door dingen heen te kijken. Gebruikerssporen is ook niet erg als de auto technisch maar in orde is.
Zaterdag wil ik misschien bij de eerdergenoemde kijken met lederen bekleding
Maar deze laat ik inderdaad staan
Zal wel premium zijn om dat los te verkopenStoelverwarming is niet altijd aanwezig bij leder stoelen; ik ben het helemaal met je eens dat je als koper van een nieuwe auto erg dom bezig bent als je wel leer (duur) maar geen stoelverwarming (niet duur) aanvinkt.

staat nog op mijn lijstje, maar niet bovenaan. Want een blijvend brandend motorstoringslampje houd mij nog wel wat tegen. Volgens de koper is het de duitse benzine wat het veroorzaakt. wat natuurlijk onzin is. Duitse benzine is de zelfde kwaliteit of zelfs beter dan NL. Bovendien tank je dan toch gewoon even in Nederland als je de auto wil verkopen. Dus dat klopt niet. De vraag is wat het dan wel is, kan van alles zijn. Dat in combinatie dat de huidige eigenaar de auto nog maar 2 maandjes in bezit heeft en er blijkbaar nu al weer vanaf wil , geen recente foto's zorgt er voor dat ik vooralsnog niet voornemens hem hier langs te gaan. Heb er niet gelijk een goed gevoel bij. Maar toch bedankt,Deze had Peter al een keer gepost, maar zag ik zelf voorbij komen en lijkt best een goede + in de buurt bij jou:
Zaterdag wil ik misschien bij de eerdergenoemde kijken met lederen bekleding
Laatst gewijzigd door Joostbo op 14 dec 2022, 10:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- Peter_Audi_A2
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Heb je de auto in Haaksbergen nog bekeken? Zo te zien staat hij nog te koop.
Edit: ik bedoel deze: https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/aud ... ik-1-op-17
Had deze al eerder gepost.
Edit: ik bedoel deze: https://www.marktplaats.nl/v/auto-s/aud ... ik-1-op-17
Had deze al eerder gepost.
Laatst gewijzigd door Peter_Audi_A2 op 14 dec 2022, 10:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Audi A2 Color Storm 2003 - afneembare trekhaak - zomer 185/50/16 op 16" Style - winter 185/60/15 op 15" Pepperpot