[quote="Rens 79"]Heren heren,laten we het wel even leuk houden.
De topic starter (Eppo) geeft aan niet verder te willen gaan als 5000 euro.
Mister is in zijn kuif gepikt(waarom)??
Als Eppo nu verontwaardig gereageerd had oke,maar hier snap ik dus niets van.[/quote]
Rens,
Ik wordt niet persoonlijk in mijn kuif gepikt! Okumaatje zegt "jullie" daarmee bedoelt hij in het algemeen alle leden van dit forum! En daar voel ik me op aangesproken!
Maar wat ik van deze forum heb geleerd is dat sommige bijna verlaters van dit forum d.m.v. wisselen van auto opeens heel anders een post plaatsen! En zo ook okumaatje. Net alsof hij de enige is met €€€.
Ik wens hem veel succes met zijn nieuwe auto.
Audi A2 benzine gezocht
[quote="mister"][quote="Okumaatje"][quote="mister"]Hoe kun jij bepalen wat boven onze budget is? Kun jij in onze portemonnee kijken? Lijkt wel een helderziende jij! Daar kun je rijk van worden joh! Wie weet rijdt je dan wel in een goude audi!!![/quote]
Ik weet niet hoe wat of wie jij bent maar je geeft in het eerste bericht aan dat je niet meer als 5000 euro wilt uitgeven.
Ik vindt deze reactie van jou dan ook niet echt op zijn plaats !![/quote]
Ik weet niet of jij een bril nodig hebt, maar ik heb helemaal niet aangegeven dat ik een "budget" heb van €5000,--.
Dit geeft een andere forumgebruiker aan!
En ook al heb ik maar een "budgetje" van €5000.-- dan nog wil dat niet zeggen dat ik geen A4 of A6 kan rijden!
Ik geef mijn geld liever uit andere leukere dingen zoals vakantie ed.
Auto komt niet bij mij op de eerste plaats!!!
En ik ben iemand die kiest voor een auto die je niet in elke hoek van de straat tegenkomt! En een A2 is daar een voorbeeld van![/quote]
Ik snap dan ook werkelijk niet waarom jij op mijn bericht reageert.
Ik val niemand aan, ik geef alleen iets aan en waarom jij dan zo reageer is voor mij een raadsel
Ik weet niet hoe wat of wie jij bent maar je geeft in het eerste bericht aan dat je niet meer als 5000 euro wilt uitgeven.
Ik vindt deze reactie van jou dan ook niet echt op zijn plaats !![/quote]
Ik weet niet of jij een bril nodig hebt, maar ik heb helemaal niet aangegeven dat ik een "budget" heb van €5000,--.
Dit geeft een andere forumgebruiker aan!
En ook al heb ik maar een "budgetje" van €5000.-- dan nog wil dat niet zeggen dat ik geen A4 of A6 kan rijden!
Ik geef mijn geld liever uit andere leukere dingen zoals vakantie ed.
Auto komt niet bij mij op de eerste plaats!!!
En ik ben iemand die kiest voor een auto die je niet in elke hoek van de straat tegenkomt! En een A2 is daar een voorbeeld van![/quote]
Ik snap dan ook werkelijk niet waarom jij op mijn bericht reageert.
Ik val niemand aan, ik geef alleen iets aan en waarom jij dan zo reageer is voor mij een raadsel
[quote="mister"][quote="Rens 79"]Heren heren,laten we het wel even leuk houden.
Als Eppo nu verontwaardig gereageerd had oke,maar hier snap ik dus niets van.[/quote]
Rens,
Ik wordt niet persoonlijk in mijn kuif gepikt! Okumaatje zegt "jullie" daarmee bedoelt hij in het algemeen alle leden van dit forum! En daar voel ik me op aangesproken!
Maar wat ik van deze forum heb geleerd is dat sommige bijna verlaters van dit forum d.m.v. wisselen van auto opeens heel anders een post plaatsen! En zo ook okumaatje. Net alsof hij de enige is met €€€.
Ik wens hem veel succes met zijn nieuwe auto.[/quote]
Ik ben getrouwd en praat daarom in meervoud. Dit soort stomme ideeën over bijna forum verlaters is mij dan ook vreemd en komt geeneens in mijn hoofd op.
Rens,
Ik wens hem veel succes met zijn nieuwe auto.[/quote]
Ik ben getrouwd en praat daarom in meervoud. Dit soort stomme ideeën over bijna forum verlaters is mij dan ook vreemd en komt geeneens in mijn hoofd op.
[quote="Okumaatje"]Met de Climat Control kan je hem op ECO zetten en dan wordt de airco pomp niet gebruikt. Het complete systeem van de automatische ventilatie regeling blijft dan wel in gebruik.
Op de ECO stand verbruik je dan ook nog minder brandstof.
Mijn A2 gaat trouwens ook in de verkoop (ik ga weer voor een A4 Avant of A6 Avant) maar die is toch iets boven jullie budget. Ik heb trouwens geen interesse in de Toyota ; die kan je het beste voor de export wegdoen via Marktplaats o.i.d.[/quote]
Ps ik bedoel niet dat een A4 of A6 boven jullie budget is maar ik bedoel dat ik meer dan 5000 euro die de topic starter wil uitgeven voor mijn A2 wil hebben. Bovenstaande is dus door iemand verkeerd begrepen, waarvoor deze uitleg.
Mijn A2 gaat trouwens ook in de verkoop (ik ga weer voor een A4 Avant of A6 Avant) maar die is toch iets boven jullie budget. Ik heb trouwens geen interesse in de Toyota ; die kan je het beste voor de export wegdoen via Marktplaats o.i.d.[/quote]
Ps ik bedoel niet dat een A4 of A6 boven jullie budget is maar ik bedoel dat ik meer dan 5000 euro die de topic starter wil uitgeven voor mijn A2 wil hebben. Bovenstaande is dus door iemand verkeerd begrepen, waarvoor deze uitleg.
[quote="Okumaatje"][quote="Okumaatje"]Met de Climat Control kan je hem op ECO zetten en dan wordt de airco pomp niet gebruikt. Het complete systeem van de automatische ventilatie regeling blijft dan wel in gebruik.
Ps ik bedoel niet dat een A4 of A6 boven jullie budget is maar ik bedoel dat ik meer dan 5000 euro die de topic starter wil uitgeven voor mijn A2 wil hebben. Bovenstaande is dus door iemand verkeerd begrepen, waarvoor deze uitleg.[/quote]
Ik zie het al! Verkeerd gelezen! Ik dacht dat je met ''jullie'' ons in het algemeen bedoelde! Excuses hiervoor! :oops:
We kunnen weer verder waar we gebleven waren...
Ps ik bedoel niet dat een A4 of A6 boven jullie budget is maar ik bedoel dat ik meer dan 5000 euro die de topic starter wil uitgeven voor mijn A2 wil hebben. Bovenstaande is dus door iemand verkeerd begrepen, waarvoor deze uitleg.[/quote]
Ik zie het al! Verkeerd gelezen! Ik dacht dat je met ''jullie'' ons in het algemeen bedoelde! Excuses hiervoor! :oops:
We kunnen weer verder waar we gebleven waren...
[quote="Romulus"]Bedankt voor jullie nuances allebei. Goed opgelost zo.
[quote="mister"]We kunnen weer verder waar we gebleven waren...[/quote]
Ja, maar nu is de topicstarter al sinds 24 juli spoorloos...[/quote]
Wellicht is deze topicstarter op vakantie?
[quote="mister"]We kunnen weer verder waar we gebleven waren...[/quote]
Ja, maar nu is de topicstarter al sinds 24 juli spoorloos...[/quote]
Wellicht is deze topicstarter op vakantie?