Gezocht: Audi A2, hulp met zoeken
- Joostbo
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
Nee die gele heb ik gezien. Hoewel ik er wel aan kan wennen vind mijn vrouw het helemaal niks. En het word hoofdzaak haar auto. Blauw of rood is prima.
Hoe zit het met de distributie riem? De paar A2s waar ik op heb gereageerd weten het niet of zeggen alleen dat het niet hoeft. Moet om de 90.000 toch? Indien niet bekend betekend dat dit nog gedaan moet worden en hou ik voor mijzelf zo’n 500 extra in gedachten
Hoe zit het met de distributie riem? De paar A2s waar ik op heb gereageerd weten het niet of zeggen alleen dat het niet hoeft. Moet om de 90.000 toch? Indien niet bekend betekend dat dit nog gedaan moet worden en hou ik voor mijzelf zo’n 500 extra in gedachten
Audi A2 - 2000 - 1.4 16V 75PK
- Ger964
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Jan Eenink is bij mijn weten gestopt met de verkoop van A2’s.
Dit is ook best n knapperd.
Staat in Herten op een uurtje rijden.
Aparte kleur, Stoelverwarming en sportstuur.
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... nt=app_ios
Dit is ook best n knapperd.
Staat in Herten op een uurtje rijden.
Aparte kleur, Stoelverwarming en sportstuur.
https://www.ebay-kleinanzeigen.de/s-anz ... nt=app_ios
- Bijlagen
-
- 80CFDAD1-6D49-45BC-B9EF-829580251C99.jpeg (801.36 KiB) 689 keer bekeken
- bjmeengs
- Audi A2 clublid
Jan Eenink geeft nog wel adviezen en kan ook zeker nog wat betekenen bij de aankoop van een Audi A2. Ik weet dat er een enkeling is die een mindere ervaring heeft, maar er zijn er ook heel veel die een goede ervaring hebben met Jan Eenink. Jan probeerde de zaken altijd netjes op te lossen . Het blijven auto’s van rond de 20 jaar en daar kan ook gewoon wat aan mankeren.
- toutdroit
- Audi A2 clublid
Dat klopt helemaal
.
M'n A2 komt bij hem vandaan, behoorlijk aan de prijs trouwens, na twee keer door de A2 dokter behandeld geen problemen meer gehad gedurende de laatste twee jaar.
Als je een betrouwbare A2 een paar jaar hebt wordt de aankoopsprijs steeds meer irrelevant --> zo'n beetje "toen kon ik het ophoesten, nu heb ik een goeie"

M'n A2 komt bij hem vandaan, behoorlijk aan de prijs trouwens, na twee keer door de A2 dokter behandeld geen problemen meer gehad gedurende de laatste twee jaar.
Als je een betrouwbare A2 een paar jaar hebt wordt de aankoopsprijs steeds meer irrelevant --> zo'n beetje "toen kon ik het ophoesten, nu heb ik een goeie"

In Nederland: Audi A2 BBY 2005; heel erg sprintblauw
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005
- Edwinvv
Hoe weet je dat, hij heeft nl best wel veel auto’s verkocht….??bjmeengs schreef: ↑18 dec 2022, 20:05Jan Eenink geeft nog wel adviezen en kan ook zeker nog wat betekenen bij de aankoop van een Audi A2. Ik weet dat er een enkeling is die een mindere ervaring heeft, maar er zijn er ook heel veel die een goede ervaring hebben met Jan Eenink. Jan probeerde de zaken altijd netjes op te lossen . Het blijven auto’s van rond de 20 jaar en daar kan ook gewoon wat aan mankeren.
Heb je onderzoek gedaan….
Hoor het graag.
Gr, Edwin
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
@Joostbo , houd je dit topic in de gaten? viewtopic.php?f=16&t=10230
De verkoper heeft de auto gekocht voor € 2.500 (of minder) en is van een vraagprijs van € 6.500 (brutaal!) naar € 3.600 gezakt. Ik denk dat je deze voor minder dan € 3.000 moet kunnen kopen (tenzij de verkoper hem al heeft ingevoerd of anderszins aantoonbaar heeft verbeterd).
Colour Storm in het rood - hoe niet-geel wil je het hebben?
De verkoper heeft de auto gekocht voor € 2.500 (of minder) en is van een vraagprijs van € 6.500 (brutaal!) naar € 3.600 gezakt. Ik denk dat je deze voor minder dan € 3.000 moet kunnen kopen (tenzij de verkoper hem al heeft ingevoerd of anderszins aantoonbaar heeft verbeterd).
Colour Storm in het rood - hoe niet-geel wil je het hebben?