A2 met driepersoons achterbank
Rinner heeft zowaar op de mail geantwoord:
Met andere woorden: ze willen hem eerst zien om te zeggen of coulance van toepassing is en dan hebben ze 1 tot 2 dagen nodig om de boel te fixen. Als ik ga bellen en uitleg dat ik 850km enkele reis moet rijden, kunnen ze vast wel een iets betere inschatting maken en het tot een dag beperken. Maar goed, vooralsnog heeft de verkoper niet meer gereageerd.Sehr geehrter Herr van der Klip,
eine Kulanz ist grundsätzlich möglich auch wenn das Fahrzeug in die Niederlande importiert wurde.
Eine 100%ige Zusage kann ich allerdings erst erteilen sobald das Dach von unseren Spezialisten untersucht wurde.
Bei Termin würden wir das Fahrzeug je nach Auftrag 1-2 Tage benötigen.
Even een update wat betreft mijn zoektocht. Ik hou nog steeds m'n ogen open, maar heb ook geaccepteerd dat het zeer lastig is om te vinden wat ik wil hebben. De A3 heb ik voorlopig uit de verkoop gehaald en de winterbanden liggen inmiddels klaar voor deze auto. Toch weer behoorlijk wat kosten gemaakt (wo een ventilatieklepje van 281,- euro
), dus "moet" nu ook weer wat maandjes rijden met deze auto. Na de winter ga ik waarschijnlijk weer actief op zoek.

Nou ja! De A2 van mijn dromen staat gewoon in Baarn!
Ik liep vandaag een blokje om toen ik een A2 met afneembare trekhaak zag staan. Interessant, dus even kijken. Vielen me al snel de volgende dingen op:
Of ze wisten van wie de auto was. Niet dus. Vervolgens is m'n vrouw bij de auto blijven posten terwijl ik thuis een briefje geschreven heb met het verzoek even te bellen als er aan verkoop gedacht werd. Deze vervolgens onder de ruitenwisser achter gelaten.
Thuis nog even gekeken en gezien dat het om een 1.4 TDI uitvoering ging uit 2004. Later ben ik nog gebeld door de eigenaar die ook lid van dit forum blijkt te zijn. De auto is geimporteerd uit Duitsland in 2007 en in Engeland gechipt naar 113pk. Hij heeft de auto heel bewust uitgezocht. Nu direct wil hij er nog niet vanaf, maar belt me zodra dat verandert. Grappig toch?! :lol:
[album]270[/album]

Ik liep vandaag een blokje om toen ik een A2 met afneembare trekhaak zag staan. Interessant, dus even kijken. Vielen me al snel de volgende dingen op:
- S-line uitvoering (met 17" RS4 velgen)
- Volledig lederen bekleding
- Open Sky System
- 3-zits achterbank
- Trekhaak (afneembaar)
- Parkeersensoren
- Nieuwe grill, dus geen model van het eerste uur

Thuis nog even gekeken en gezien dat het om een 1.4 TDI uitvoering ging uit 2004. Later ben ik nog gebeld door de eigenaar die ook lid van dit forum blijkt te zijn. De auto is geimporteerd uit Duitsland in 2007 en in Engeland gechipt naar 113pk. Hij heeft de auto heel bewust uitgezocht. Nu direct wil hij er nog niet vanaf, maar belt me zodra dat verandert. Grappig toch?! :lol:
[album]270[/album]
Mooie vondst, mooie kleur ook!
Enkele kleine opmerkingen voor de volledigheid:
[quote="mvdklip"]Ik liep vandaag een blokje om toen ik een A2 met afneembare trekhaak zag staan.[/quote]Eh :roll: mijn trekhaak zie je afgenomen pas als je op de straat gaat liggen
[quote="mvdklip"] Nieuwe grill, dus geen model van het eerste uur[/quote]De grille is vrij gemakkelijk te wisselen...
[quote="mvdklip"]M'n vrouw werd helemaal enthousiast en belde aan bij de eerste de beste voordeur in de buurt van de A2.
[/quote]Die zelfde van dat maximum budget van 5000 euro? :o :lol:
Gefeliciteerd, warm houden! :mrgreen:
Enkele kleine opmerkingen voor de volledigheid:
[quote="mvdklip"]Ik liep vandaag een blokje om toen ik een A2 met afneembare trekhaak zag staan.[/quote]Eh :roll: mijn trekhaak zie je afgenomen pas als je op de straat gaat liggen

[quote="mvdklip"] Nieuwe grill, dus geen model van het eerste uur[/quote]De grille is vrij gemakkelijk te wisselen...
[quote="mvdklip"]M'n vrouw werd helemaal enthousiast en belde aan bij de eerste de beste voordeur in de buurt van de A2.

Gefeliciteerd, warm houden! :mrgreen:
De trekhaak was dan ook afneembaar, maar niet afgenomen.
En ja diezelfde vrouw, maar het scheelt dat er nu een auto weg is. Uiteraard moet dan nog steeds de A3 de deur uit, maar goed.
Dat de grill makkelijk te verwisselen is, weet ik wel, maar het is ook maar een eerste snelle indruk van een auto die op straat staat. Later werd bevestigd dat het inderdaad een auto uit 2004 was. De kleur is volgens mij lichtzilver metallic.
Ook weer eens op autoscout24.de gekeken. Deze staat in Berlijn:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=caypxlcbtgqe
Ook niet gek voor dat bedrag, maar wel een auto uit 2001, dus geen coulance op het dak meer.

En ja diezelfde vrouw, maar het scheelt dat er nu een auto weg is. Uiteraard moet dan nog steeds de A3 de deur uit, maar goed.

Dat de grill makkelijk te verwisselen is, weet ik wel, maar het is ook maar een eerste snelle indruk van een auto die op straat staat. Later werd bevestigd dat het inderdaad een auto uit 2004 was. De kleur is volgens mij lichtzilver metallic.
Ook weer eens op autoscout24.de gekeken. Deze staat in Berlijn:
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=caypxlcbtgqe
Ook niet gek voor dat bedrag, maar wel een auto uit 2001, dus geen coulance op het dak meer.
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
vlgns mij weet dhr vd klip niet echt wat hij wil. Oke een auto met zoveel mogelijk optie,s voor 5000 euro en ook nog heel weinig km,s . Die willen we allemaal.Ik vindt het maar allemaal raar, nu heb je laatst de verwarmbare spiegels verkocht, waarom ?? En de wielen die te koop staan of wellicht inmiddels verkocht zijn. Als je toch op zoek bent naar een andere A2, dan doe je die spullen toch niet weg als je niet zeker weet of deze optie op je ( volgende ) A2 erop zitten!! Of zie ik dat verkeerd ? Ik heb dit topic met verbazing gevolgd, maar nu kon ik het niet laten om wat commentaar te geven. Heel veel succes met je ( mogelijke ) zoektocht en .... Ik heb ook dromen over mijn ultieme A2
Als er nou nog een beetje rek in dat budget zit en je een ritje naar Zwitserland wilt wagen...
[quote="chipsoer"]vlgns mij weet dhr vd klip niet echt wat hij wil. Oke een auto met zoveel mogelijk optie,s voor 5000 euro en ook nog heel weinig km,s . Die willen we allemaal.Ik vindt het maar allemaal raar, nu heb je laatst de verwarmbare spiegels verkocht, waarom ?? En de wielen die te koop staan of wellicht inmiddels verkocht zijn. Als je toch op zoek bent naar een andere A2, dan doe je die spullen toch niet weg als je niet zeker weet of deze optie op je ( volgende ) A2 erop zitten!! Of zie ik dat verkeerd ? Ik heb dit topic met verbazing gevolgd, maar nu kon ik het niet laten om wat commentaar te geven. Heel veel succes met je ( mogelijke ) zoektocht en .... Ik heb ook dromen over mijn ultieme A2[/quote]
Ik heb het een aantal posts terug toch proberen te verwoorden? De spullen verkoop ik omdat ik voorlopig geen kans zie om m'n A3 in te ruilen voor een A2. Dan kan ik de spullen natuurlijk wel op zolder laten liggen, maar ik kan ze ook gewoon weer halen als ik ze nodig heb. Daarnaast weet ik natuurlijk helemaal niet OF het ooit gaat lukken om m'n "droom" A2 te kopen.
Ik weet best wat ik wil, namelijk een mooie A2 met driepersoons achterbank en OSS, maar wel tegen een redelijke prijs. Wat een redelijke prijs is, hangt natuurlijk weer geheel af van de staat en uitrusting van de auto. Ik verwacht echt geen 5000,- euro te betalen voor die S-line bijvoorbeeld.
Met andere woorden: 10k voor een ontzettend mooie A2 is wat mij betreft prima (maar niet altijd wat betreft mijn vrouw
) en 5k voor een minder mooie A2 is ook prima, maar de basis eisen blijven wel staan. Het is voor mij ook een soort leerproces (en hobby), weet je. 
Ik heb het een aantal posts terug toch proberen te verwoorden? De spullen verkoop ik omdat ik voorlopig geen kans zie om m'n A3 in te ruilen voor een A2. Dan kan ik de spullen natuurlijk wel op zolder laten liggen, maar ik kan ze ook gewoon weer halen als ik ze nodig heb. Daarnaast weet ik natuurlijk helemaal niet OF het ooit gaat lukken om m'n "droom" A2 te kopen.
Ik weet best wat ik wil, namelijk een mooie A2 met driepersoons achterbank en OSS, maar wel tegen een redelijke prijs. Wat een redelijke prijs is, hangt natuurlijk weer geheel af van de staat en uitrusting van de auto. Ik verwacht echt geen 5000,- euro te betalen voor die S-line bijvoorbeeld.

Met andere woorden: 10k voor een ontzettend mooie A2 is wat mij betreft prima (maar niet altijd wat betreft mijn vrouw