Oriënteren a2
- Jrvg
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Beste leden,
Mijn naam is Jasper ik ben woonachtig in Eindhoven en op zoek naar een a2.
Ik zag op marktplaats een mooie colour storm gele, en een zwarte met leren bekleding.
Nu zit er kwa prijs niet veel verschil, miss dat jullie hier een van deze wagens kennen.
Weet dat het een gok blijft alleen een met veel papieren en onderhoud zou natuurlijk de voorkeur hebben.
Met Vriendelijke Groet
Jasper.
Mijn naam is Jasper ik ben woonachtig in Eindhoven en op zoek naar een a2.
Ik zag op marktplaats een mooie colour storm gele, en een zwarte met leren bekleding.
Nu zit er kwa prijs niet veel verschil, miss dat jullie hier een van deze wagens kennen.
Weet dat het een gok blijft alleen een met veel papieren en onderhoud zou natuurlijk de voorkeur hebben.
Met Vriendelijke Groet
Jasper.
- Jrvg
https://link.marktplaats.nl/m1989747385 ... ialbuttons
Prachtige Audi Colour Storm Geel
€ 4.750,00
https://link.marktplaats.nl/m1984403091 ... ialbuttons
Prachtige Audi Colour Storm Geel
€ 4.750,00
https://link.marktplaats.nl/m1984403091 ... ialbuttons
- Bert
- Audi A2 clublid
- Motortype: AMF (1.4 TDI 75pk)
Die zwarte heeft GEEN airco, is ook geen S line
1.4 TDI (AMF) | 17-12-2003 | DPF | Chiptuned (96 pk/247Nm) | Exclusive | Ebonyzwart pareleffect | Mistlampen | OSS | APS | Navigatiesysteem (PNK) | S line | Audi fade effect decal op voorportieren | Winterpakket | Zomer: S line 9-spaaks 205/40R17
- Peter_Maathuis
- Moderator
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
De zwarte is verkocht, maar heeft toch een aantal opmerkelijke zaken:
- geen airco maar wel stoelverwarming (lekker in de winter met leder bekleding) en verstelbare lendensteun
- een ECO-knop (die zit in de 1.2 TDI maar in de 1.4 heb ik hem nooit gezien)
- afneembare trekhaak maar niet origineel
- doffe koplampen
- advertentie met nogal wat onzin: S-line, achterruitwisser, 17 inch lichtmetaal en stoffen bekleding (!)
De colour storm is weliswaar iets duurder en een meer opvallende uitvoering (en daar moet je van houden); die komt van een liefhebber, is rijker uitgerust en houdt waarschijnlijk beter zijn waarde dan een zwarte...
- geen airco maar wel stoelverwarming (lekker in de winter met leder bekleding) en verstelbare lendensteun
- doffe koplampen
- advertentie met nogal wat onzin: S-line, achterruitwisser, 17 inch lichtmetaal en stoffen bekleding (!)
De colour storm is weliswaar iets duurder en een meer opvallende uitvoering (en daar moet je van houden); die komt van een liefhebber, is rijker uitgerust en houdt waarschijnlijk beter zijn waarde dan een zwarte...
- Jrvg
Die zwarte had ik sowieso laten varen, was iets teveel net niet.Peter_Maathuis schreef: ↑24 jun 2023, 22:28De zwarte is verkocht, maar heeft toch een aantal opmerkelijke zaken:
- doffe koplampen
De gele is zeker nog een optie.
Vandaag bij Ger geweest en leuke a2's gezien.
Keuze is al gemaakt en wordt sowieso een a2!
Als ik er een heb doe ik nog even een voorstel ronde.
- Blauwbaard
- Audi A2 clublid
Ik zie de gele er niet meer bij staan. Momenteel een gele te koop binnen Europa, volgens autoscout. In Duistland een Diesel met 321K voor €4450,-