A2 gezocht: airco, pano, cruise

Je zoekt een A2 ? Dit is het juiste forum.
Audi038
Motortype: BAD (1.6 FSI 110pk)

29 okt 2023, 17:03 0 x

Beste allen,

Al enige tijd zoekende naar een onderhouden en nette A2 1.4 benzine met de volgende opties;

- werkende Airco
- Pano dak
- 4 elektrische ramen
- cruisecontrol
- trekhaak

Heeft u er een met alle of grotendeels omschreven opties dan verneem ik dat graag!

Alvast vriendelijk bedankt :D
HansJan
Moderator
Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)

29 okt 2023, 17:17 1 x

Welkom hier,

Je zoekt een vrij zeldzame combinatie. In NL zal je die niet snel treffen, probeer het ook over de grens. Zie daarvoor de aankooptips elders op het forum.

Succes en houdt ons op de hoogte!
Colour.Storm Imolagelb | Advance | Style | Winter | Concert II BOSE | FIS | APS | Full LED | DRL | Koni FSD + H&R -25mm | CC | Komfortblinker | A3 Duo-Claxon | BT carkit | Duo Multibox | Zomer: Bolero + Dunlop 205/40R17 | Winter: Style + Hankook 195/45R16
DED@2
Audi A2 clublid
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

29 okt 2023, 18:05 1 x

Welkom hier op hèt Audi A2 forum van Nederland.

Je zoekt idd de speld in de hooiberg. Ook hier in NLD zijn ze wel te vinden hoor, weet ik uit ervaring.
Heb je een voorkeur voor kleur? Is de OSS panorama dak een must.
Heb je nog specifieke plannen voor de A2?

Let vooral bij aankoop op de aankooptips hier op het forum.

We horen het graag!
Audi A2 ATL ‘04 - Akoya Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
Audi038

29 okt 2023, 18:26 1 x

HansJan schreef:
29 okt 2023, 17:17
Welkom hier,

Je zoekt een vrij zeldzame combinatie. In NL zal je die niet snel treffen, probeer het ook over de grens. Zie daarvoor de aankooptips elders op het forum.

Succes en houdt ons op de hoogte!
Dankjewel voor de tip, zal jullie op de hoogte houden 😀
Audi038

29 okt 2023, 19:11 1 x

DED@2 schreef:
29 okt 2023, 18:05
Welkom hier op hèt Audi A2 forum van Nederland.

Je zoekt idd de speld in de hooiberg. Ook hier in NLD zijn ze wel te vinden hoor, weet ik uit ervaring.
Heb je een voorkeur voor kleur? Is de OSS panorama dak een must.
Heb je nog specifieke plannen voor de A2?

Let vooral bij aankoop op de aankooptips hier op het forum.

We horen het graag!
Ja idd, het is geduldig zoeken maar je vindt ze wel. Ik ben nu een paar bezichtigingen verder maar helaas niet in de gewenste conditie aangetroffen.

Plannen zijn er, het wordt een second daily ride voor woon- werkverkeer en eventueel vervoersmiddel voor mijn crossmotor.

Ik zal er minstens 4 dagen in de week meewillen rijden en dan het liefst in een leuk aangeklede A2 😀

Hoop via deze weg meer kans te maken om er een te vinden, zal jullie updaten en bedankt 🙏
DED@2
Audi A2 clublid
Motortype: ATL (1.4 TDI 90pk)

29 okt 2023, 19:28 1 x

Goed idee! Via het forum heb je er ineens een groot aantal ogen en oren bij! Dus vergroot het je kans.

Of je met de benzine 1.4 de crossmotor kan/ mag vervoeren valt te bezien. In principe mag de A2 1.4 benzine geen last voortrekken, maar alleen een fietsendrager of trekhaakkoffer. Je moet mazzel hebben als de goedkeuring is afgegeven op het kenteken . Om een aanhangwagen te kunnen trekken ben je “veroordeeld” tot een dieseltje. De meest recente EURO 4 vindt je alleen in de ATL 90pk diesel. Aftermarket roetkats krijgen zelden een hogere euro-toelating.

Just a thought to remember!
Veel luxe is achteraf uit te rusten, maar luxe vanaf de fabriek is meest voor de hand en “goedkoopst”.

Kan je delen wat je budget is? Ervaring leert dat de minder kostbare vaak meer onderhoudskosten met zich meenemen dan de duurdere. Aan de andere kant is een duurdere geen garantie voor probleem-vrij rijden. Succes
Audi A2 ATL ‘04 - Akoya Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Silver CS Pimped
Audi A2 BBY ‘03 - Kristallblau under construction
Audi A2 AUA ‘01 - Ebonyschwarz Pimped
eekhoorntje
Motortype: A2 met motorombouw

29 okt 2023, 19:34 1 x

Is Leder met Alcantara en stoelverwarming en ook nog werkende Navi + erin ook goed.
De Bose set moet ik nog nakijken en stoorde helaas.

Wel zal deze zodra ik alles klaar heb niet goedkoopste zijn.
Het is import uit Munchen en flinke klus met nu werkende 1.6 Fsi blokje erin.
En deze Donker blauwe werd mijn als Zwarte aangeboden, dus zo deskundig was die handelaar.

De Originele afneembare trekhaak heb ik nog liggen en kan ik er ook wel onder zetten maar hoeveel denk je aan?
Deze april 2005 geleverde is schadevrije met nihil krasjes, geen los dak en zo... dus geen koopje.
2x Kastelrod... dus welke kom je nu tegen? De BBY met Chroom handgrepen of de 1.8 motor automaat?
Enige goede verschil tussen deze 2 is krik dopje achter ontbreekt bij 1 van deze 2...
Dus voortaan; Fam. Eekhoorn...
Audi038

29 okt 2023, 20:04 0 x

DED@2 schreef:
29 okt 2023, 19:28
Goed idee! Via het forum heb je er ineens een groot aantal ogen en oren bij! Dus vergroot het je kans.

Of je met de benzine 1.4 de crossmotor kan/ mag vervoeren valt te bezien. In principe mag de A2 1.4 benzine geen last voortrekken, maar alleen een fietsendrager of trekhaakkoffer. Je moet mazzel hebben als de goedkeuring is afgegeven op het kenteken . Om een aanhangwagen te kunnen trekken ben je “veroordeeld” tot een dieseltje. De meest recente EURO 4 vindt je alleen in de ATL 90pk diesel. Aftermarket roetkats krijgen zelden een hogere euro-toelating.

Veel luxe is achteraf uit te rusten, maar luxe vanaf de fabriek is meest voor de hand en “goedkoopst”.

Kan je delen wat je budget is? Ervaring leert dat de minder kostbare vaak meer onderhoudskosten met zich meenemen dan de duurdere. Aan de andere kant is een duurdere geen garantie voor probleem-vrij rijden. Succes
Wow bedankt dat is waardevolle info, ik heb dan ook even gauw gekeken wat mijn aanhanger en crossmotor gecombineerd wegen. Dit is 460 kilo en en heb een paar A2 kentekens (1.4) die ik op MP heb gevonden ingevoerd. Resultaat; eentje was geregistreerd en mocht max. Ongeremd 490 kilo trekken. De andere had geen trekgewicht geregistreerd dus voor mij valt dan de wens tekhaak en daarbij horense cruise al weer af wat het zoeken naar een leuke A2 makkelijker zal maken (hoop ik) 😀
Audi038

29 okt 2023, 20:09 1 x

eekhoorntje schreef:
29 okt 2023, 19:34
Is Leder met Alcantara en stoelverwarming en ook nog werkende Navi + erin ook goed.
De Bose set moet ik nog nakijken en stoorde helaas.

Wel zal deze zodra ik alles klaar heb niet goedkoopste zijn.
Het is import uit Munchen en flinke klus met nu werkende 1.6 Fsi blokje erin.
En deze Donker blauwe werd mijn als Zwarte aangeboden, dus zo deskundig was die handelaar.

De Originele afneembare trekhaak heb ik nog liggen en kan ik er ook wel onder zetten maar hoeveel denk je aan?
Deze april 2005 geleverde is schadevrije met nihil krasjes, geen los dak en zo... dus geen koopje.
Een 1.6 met trekhaak en al die opties klinkt ook heel interessant, mag ik misschien weten waar ik aan moet denken qua kosten als u het af heeft? In de 1.6 heb ik mij eerlijk gezegd niet in verdiept omdat ik het vermogen uit een 1.4 prima vind.
StefanvM

30 okt 2023, 18:01 0 x

DED@2 schreef:
29 okt 2023, 19:28

Ben je niet in de war met een 1.2 TDI 3L ?

Controleer bij https://ovi.rdw.nl/ kenteken 59-LG-HB

En heeft een 1.4 TDI met BHC motor ook geen EURO 4 ?
A2 CS Rood 1.4 TDI 2004 | ATL | OSS | S-line Plus | FIS | Concert | CC | PDC | AHK
A2 CS Geel 1.6 FSI 2005 | BAD | OSS | S-line Plus | FIS | RNS-e | CC | PDC | AHK
Plaats reactie