Gezocht: geribbelde grill A2
Ik weet dat er ergens op dit forum vaker naar gezocht is (kon het zo snle niet vinden en de "marktplaats, gezocht" lijkt me dé plek);
Ik wil graag de "geribbelde", open grill in onze (komende) A2. Nu zit er een gesloten grill in. Kopen, ruilen, alles is mogelijk. Ik weet dat ze in Duitsland te bestellen zijn (las ik), maar wellicht heeft iemand er eentje liggen of wil iemand ruilen. Je weet maar nooit...
Wim
Ik wil graag de "geribbelde", open grill in onze (komende) A2. Nu zit er een gesloten grill in. Kopen, ruilen, alles is mogelijk. Ik weet dat ze in Duitsland te bestellen zijn (las ik), maar wellicht heeft iemand er eentje liggen of wil iemand ruilen. Je weet maar nooit...
Wim
- Thck
- Motortype: (nog) geen Audi A2
Indien je er geen (2e hands) kunt vinden, bij de Duitse dealer voor € 113,41- te koop. Past zo compleet in iedere A2.Ik weet dat er ergens op dit forum vaker naar gezocht is (kon het zo snle niet vinden en de "marktplaats, gezocht" lijkt me dé plek);
Onderdeelnummer: 8Z0 853 667 F 3FZ Kuehlgrill
Theo
- Patrick.Wijnhoven
Ik wil wel ruilen
Stuur me maar een pprivé bericht
Stuur me maar een pprivé bericht
- Audi_gekkie
Patrick deze topic is van 2012 en forumlid Oort is niet meer zo actief.
- Edwinvv
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Kwam dit oude topic tegen op het forum. Toevallig ben ik ook op zoek naar een nette geribbelde grill, ter vervanging van mijn gladde.
Is er iemand die toevallig nog zo’n ding heeft, of weet waar ze nog te verkrijgen zijn...
Edwin
Is er iemand die toevallig nog zo’n ding heeft, of weet waar ze nog te verkrijgen zijn...
Edwin
- toutdroit
- Audi A2 clublid
- Motortype: BBY (1.4 benzine 75pk)
Jan Eenink ?
In Nederland: Audi A2 BBY 2005; heel erg sprintblauw
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005
In Gabon: Was Musso sports 4x4 2006, nu Toyota Raf 4 hybrid inclusief owners manual van 220 paginas (help!) ; Korando 4x4 2005