Gezocht een voor de A2 2 dins module ,
Wil een radio cd module inbouwen.
Dus wie heeft er een liggen voor een redelijke prijs.
Groet
Markjan.
Gezocht 2 din rek voor inbouw radio cd module
- chipsoer
- Audi A2 clublid
- Motortype: AUA (1.4 benzine 75pk)
[quote="advanced"]idem als je vraag naar een ribbelgrill. Vraag me af of deze nog nieuw te koop is.[/quote]
@advanced: waarom dit wantrouwen ?? Ik zet er toch niets neer als het niet waar zou zijn.
Geribbelde grill 8Z0 853 667F 3FZ Actuele prijs 141,19 incl.
Het originele A2 frame is nooit los leverbaar geweest voor de A2, er worden wel frames uit een bepaalde A3 gebruikt
@advanced: waarom dit wantrouwen ?? Ik zet er toch niets neer als het niet waar zou zijn.
Het originele A2 frame is nooit los leverbaar geweest voor de A2, er worden wel frames uit een bepaalde A3 gebruikt
[quote="chipsoer"][quote="advanced"]idem als je vraag naar een ribbelgrill. Vraag me af of deze nog nieuw te koop is.[/quote]
Het originele A2 frame is nooit los leverbaar geweest voor de A2, er worden wel frames uit een bepaalde A3 gebruikt[/quote]
@chipsoer
nee hoor geen wantrouwen, of je in twijfel trekken. Ik bedoel met het eerste deel zie het ribbeltoppic (speld en de hooiberg) en in het tweede deel "Vraag me af of deze nog nieuw te koop is" doel ik op de 2 din.
Het originele A2 frame is nooit los leverbaar geweest voor de A2, er worden wel frames uit een bepaalde A3 gebruikt[/quote]
@chipsoer
nee hoor geen wantrouwen, of je in twijfel trekken. Ik bedoel met het eerste deel zie het ribbeltoppic (speld en de hooiberg) en in het tweede deel "Vraag me af of deze nog nieuw te koop is" doel ik op de 2 din.
" Alleen wrijving geeft glans"