Op zoek naar een A2

Je zoekt een A2 ? Dit is het juiste forum.
autoliefhebber

15 apr 2010, 07:20 0 x

Beste club-leden,

Ook ik ben op zoek naar een goede A2. Liefst een zo zuinig mogelijke. (diesel?)
Waar vind ik een betrouwbare A2, en wie kan dat beoordelen. Ik ben een leek op het gebied van auto's. Ik heb ook niet altijd even goede ervaringen met garagehouders gehad. Is een ANWB keuring een oplossing? Of helpen clubleden elkaar bij het vinden van een "nieuwe" auto?

Ik ben nogal beducht voor een miskoop en de daarmee gepaard gaande (hoge) kosten.
Ik las over een eigenaar die uiteindelijk zijn A2 door alle hoge reparatie-kosten van de hand moest doen. Heel triest natuurlijk.

Een A2 kost hetzelfde of meer als een (kleine) nieuwe auto, en deze auto's krijg je met bijv. 3 jaar garantie. Wat zijn de argumenten van A2 rijders om toch een auto van minstens 5 of 6 jaar en ouder aan te schaffen?? Zijn dat economische motieven of is hier sprake van een hobby, en die dure hobby mag natuurlijk wel geld kosten. Maar voor mij zijn het belangrijkste de ec. motieven.

Ik heb de A2 pas in juli nodig, dus ik heb nog enige maanden de tijd om te zoeken.

Met vriendelijke groeten,

Jos
j.hoeben1

15 apr 2010, 08:21 0 x

Hoi Jos,