Beste mensen
Wordt helemaal gek van mijn buurman......hij wil er ook een ..wat dan ??
Een A2 natuurlijk en hij wil ook nog precies dezelfde als dat ik heb. N.l. een 1.2 tdi 3l diesel basis, dus geen stuurbekrachtiging en geen airco,met +- anderhalve ton op de teller.
Gelukkig mag het wel een andere kleur zijn :lol:
Hij wil eventueel wel wat consessies doen wat betreft de airco en stuurbekrachtiging. ( zegt hij net :roll: )
Dus dames en heren liefhebbers...ik hoor het graag !
DRIVE TO ARRIVE ALLIVE
Dinkytoy
MIJN BUURMAN !!!
Ik dacht dat EHEC al besmettelijk was, maar het A2-Virus gaat helemaal als een lopend vuurtje! :mrgreen:
Suggesties: Autotrack, Marktplaats, Mobile.de, Autoscout24.de
Er zijn wat handelaren die structureel 3L auto's aanbieden, maar ik weet niet welke daarvan bonafide zijn en met welke er twijfelachtige ervaringen zijn. Er is hier ooit wel een topic over geweest met de strekking vooral in de regio Apeldoorn voorzichtig te zijn. Echte 3L handelaren werden daar dacht ik niet behandeld.
Suggesties: Autotrack, Marktplaats, Mobile.de, Autoscout24.de
Er zijn wat handelaren die structureel 3L auto's aanbieden, maar ik weet niet welke daarvan bonafide zijn en met welke er twijfelachtige ervaringen zijn. Er is hier ooit wel een topic over geweest met de strekking vooral in de regio Apeldoorn voorzichtig te zijn. Echte 3L handelaren werden daar dacht ik niet behandeld.