Ik ben momenteel op zoek naar een leuke auto voor een marginaal bedrag. Hij moest licht zijn, degelijk en technisch goed onderhouden. Als het kan minder als 180.000 op de teller. Daarnaast moet ik er mee op vakantie kunnen en lange afstanden kunnen rijden.
Mijn oog is gevallen op de A2 en na wat onderzoek blijkt dit toch een verdomd leuke auto te zijn. Maar.... Gezien de leeftijd en wat er allemaal te krijgen is op de markt is waakzaamheid wel geboden.
Nu heb ik mijn oog laten vallen op deze A2 , een proefrit al afgesproken, wellicht heeft iemand al aan de hand van de advertentie tips en/of zaken die hij opmerkt. Genoeg kennis hier aanwezig!

De link naar de advertentie:
http://www.lowbudgetoccasions.nl/3895884/5696/
Wat mij aansprak is de nette staat, de facturen van het onderhoud en de kilometerstand. Aantal eigenaren is 2 dacht ik. Het betreft dus wel een ingevoerde A2. De kleur is wat mij betreft super, ik zie er niet veel met die kleur. Tevens is de koppeling en de bak vervangen zag ik wat volgens mij een goede zaak is. Ik zal ook zeker even met de betreffende garage contact opnemen of ze de auto kennen.
Ik ben zelf werktuigbouwkundige en onderhoud doe ik toch al zoveel als mogelijk zelf aan een auto.
Ik ben op A2 gebied een leek dus hulp is welkom!
Alvast enorm bedankt ,
Met groet,
Harald